نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 23:52

حریق گسترده انبار علوفه در اصفهان مهار شد+عکس وفیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حریق 1400 تن علوفه‌ یک گاوداری در محمدآباد اصفهان خبر داد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۸ و ۴۵ عصر امروز علوفه‌های دپو شده در محوطه باز یک گاوداری واقع در محمدآباد (قهاب شرق اصفهان)، طعمه حریق شد.

 

وی افزود: تیم‌های سازمان آتش‌نشانی اصفهان با ۱۶ دستگاه خودروی اطفاییه و ۳ دستگاه خودروی آبرسان با همکاری عوامل محلی در چند جبهه نسبت به انجام عملیات جداسازی به منظور پیشگیری از سرایت آتش به سوله‌ها و اطفای حریق اقدام کردند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر لکه‌گیری  و خنک‌سازی دپوها در حال انجام است، گفت: در اثر این حادثه حدود ۱۴۰۰ تن علوفه در آتش سوخت و اطفای حریق ۳ ساعت طول کشید.

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه این واحد دامداری ۹۸۰ رأس دام  دارد و بیمه  حوادث نبوده است، تصریح کرد: در این حادثه آسیبی به دام‌ها وارد نشد و علت حادثه توسط تیم تخصصی بررسی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم به تمام واحدهای دام و طیور، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و واحدهای صنعتی داده شده و موظف هستند سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق نصب کنند.

 

 

به گزارش فارس، در ۳۰ خرداد ماه نیز در اطراف زیار روستای اندلان یک دامداری ۸ هزار رأسی دچار حریق شد، در این حادثه یک تریلی که بار علوفه برای این دامداری آورده بود به دلایل نامعلوم بار آن دچار حریق می‌شود و آتش به ۴ تن علوفه دپو شده در بیرون محوطه دامداری سرایت می‌کند.

در تاریخ ۴ تیر ماه نیز تریلر حامل بار علوفه در جاده هفتشویه دچار حریق می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1340998

مهمترین اخبار ایران و جهان: