نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 17:40

برگزاری عروسی رایگان با مشارکت تالارداران بخش خصوصی در ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: از عید قربان تا غدیر هشت تالار منتخب استان در چهار شهرستان میزبان برگزاری عروسی رایگان زوج های جوان در دهه ولایت و امامت هستند.

 فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس در ایلام گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و در راستای ترویج ازدواج آسان و تشویق جوانان به تشکیل خانواده، با همکاری این اداره کل تعداد هشت تالار میزبان برگزاری ۱۲ جشن عروسی رایگان در چهار شهرستان استان ایلام خواهند بود.

وی افزود: زوج های انتخاب شده از سوی اداره کل نیراث فرهنگی و همچنین ادارات تابعه در شهرستان ها به تالارهای مشارکت کننده در این طرح معرفی خواهند شد.

مدیرکل مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام ادامه داد: این طرح با مشارکت تالارها به دو‌ صورت کاملا رایگان یا اعمال تخفیف های مختلف اجرا می شود.

شریفی خاطر نشان کرد: تالارهای واقع در شهر ایلام شامل بهادری ۲ مورد عروسی رایگان و ۳۰ درصد تخفیف، امیدی یک مورد رایگان و ۲۰ درصد تخفیف و لاله متعلق به سپاه با ۵۰ درصد تخفیف در شهر ایلام در این طرح شرکت کرده اند. ‌

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، تالارهای نگین، نخل جنوب و سعید در دهلران هر کدام یک مورد رایگان، تالار اَرشت در بدره با ۲ مورد رایگان و تالار نشمیل در چرداول با ۲ مورد عروسی رایگان و برگزاری جشن بزرگ ولایت و امامت در این امر نیک و خداپسندانه مشارکت دارند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1318154

مهمترین اخبار ایران و جهان: