نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 21:30

شهدا هویت و اصالت ملت ایران هستند

اردبیل- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: شهدا به معنای واقعی هویت و مظهر اصالت ملت ایران در تاریخ این مرز و بوم هستند.

داور نوری در حاشیه اجلاسیه شهدای کارمند اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهدای عزیز این مرز و بوم که منظومه‌ای عظیم از عزت، شرافت، از جان گذشتگی و حریت را با خود به همراه داشتند در حقیقت شناسنامه با عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند که هیچ وقت اصالت و هویت آنها خدشه‌ای بر نمی‌دارد.

وی تصریح کرد: در سایه جانفشانی شهدا بود که امروز در اوج عزت و امنیت ایران اسلامی به مسیر بالنده خود ادامه می‌دهد و قطعاً در ادامه این مسیر نیز به مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های بیشتری نیاز داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ملت ایران برازنده بهترین و شایسته‌ترین جایگاه و زندگی عزتمندانه هستند و در این مسیر باید قدر سرمایه‌های معنوی و ارزشی را بدانیم.

نوری افزود: شهرستان اردبیل به وجود یک هزار و ۶۸۰ شهید با عظمت خود می‌بالد و این شهدا چراغ راه عزتمند برای انقلاب و بالندگی نظام هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با برگزاری اجلاسیه‌ها، کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا است که عطر و بوی شهادت در شهرها و مناطق روستایی پیچیده و دوباره هم قسم می‌شویم تا راه این شهدای عزتمند را ادامه دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اضافه کرد: ۲۶ مرداد کنگره عظیم سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با عزت، عظمت و همراهی میهمانان ملی و استانی برگزار خواهد شد تا یک بار دیگر سپاس و قدردانی خود را از خانواده‌های عزتمند شهدا و ایثارگران انجام دهیم و با آنها هم قسم شویم که ادامه راه این انقلاب مدیون و مرهون خون پاک شهدا و جانفشانی ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان سرفراز دوران دفاع مقدس است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309098

مهمترین اخبار ایران و جهان: