نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 01:34

ساکت: سپاهان 12 نفره بازی کرد!

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تیم ما مقابل نیروی هوایی عراق 12 نفره بازی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: ابتدا از غیرت ایرانی، همیت طلایی و جدیت و همبستگی تیمی بازیکنان شایسته سپاهان تقدیر کنیم. از اندیشه‌های راهبردی کادر فنی و پس از آن از فریادهای جانانه هوادارانی که 450 کیلومتر را طی کردند و به ورزشگاه آزادی آمدند و یک نفس تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امشب سپاهان 12 نفره بازی می‌کرد. 11 بازیکن شیرمرد و یک دریای متلاطمی از هواداران شایسته را داشتیم. از شرکت توسعه و تجهیز، مدیریت و پرسنل ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، فدراسیون فوتبال، پرسنل و عوامل اداری و اجرایی باشگاه سپاهان و ... که در مسیر برگزاری تلاش کردند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: خدای بزرگ را شکر می‌کنیم که غیرت این عزیزان امروز در مستطیل سبز بهترین و یکی از سنگین‌ترین مسابقات را پیش‌روی مردم شایسته ایران ترسیم کرد. آنها سربازان ایران بودند، فرزندان سپاهان بودند. از رسانه‌ها، خبرنگاران، خانم‌ها و آقایان خبرنگار هم تشکر می‌کنم که همراه مجموعه سپاهان و این مردان شایسته بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586854

مهمترین اخبار ایران و جهان: