نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 16:21

دستاوردهای نظامی، برای مقابله با تهدیدات احتمالی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به بازدید مقام معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشور گفت: این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های کشور، قوی شدن برای مواجهه با هر گونه تهدید احتمالی علیه کشور به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ظهر امروز  در خطبه‌های نمازجمعه شهر زنجان به حضور مردم دنیا در خیابان‌ها با هدف حمایت از مردم غزه اشاره و اظهار کرد: باید متوجه بود که گذشت زمان ضرورت تفکر آزادی‌خواهی امام راحل را بیش از بیش عیان می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: امام راحل بر فراگیر بودن تفکر بسیجی با توجه به ارزش‌های موجود در آن از جمله نهادینه بودن روح آزادی‌خواهی، فداکاری، عشق به اسلام، شهادت و مردمی‌ بودن تأکید داشتند.
 وی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نگاه الهی و معنوی خود و برای پاسداری از انقلاب با اندیشه و نگرش جهانی فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد که باگذشت 45 سال از آن تاریخ، تفکر بسیجی در حال گسترش است و بسیج۲۰ میلیونی برای دفاع از انقلاب شکل‌گرفته است.
آیت‌الله خاتمی دفاع از مظلوم را ایده تشکیل بسیج دانست و ادامه داد: در واقع تصمیم تشکل بسیج مستضعفین توسط امام راحل فتح الفتوح بود که گذشت زمان، اهمیت این نوع تفکر را عیان‌تر می‌کند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر ضرورت توجه بیشتر به فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: در واقع می‌توان گفت که همه افرادی که روح ایمان و آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم را دارند بسیجی محسوب می‌شوند.
وی به یادمان‌های دیگر هفته از جمله فرارسیدن سالروز نیروی دریایی اشاره کرد وگفت: اقدامات اقتدارگرایانه این نیرو، منجر به تسلط آن‌ها بر آب‌های خارج از آب‌های سرزمینی ایران هم شده است.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به بازدید مقام معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشور تصریح کرد: این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های کشور، قوی‌شدن برای مواجهه با هر گونه تهدید احتمالی علیه کشور به شمار می‌رود.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583154

مهمترین اخبار ایران و جهان: