نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 16:05

دیدار با الاتحاد، یکی از بهترین بازی‌های سپاهان در ۶۰ سال اخیر بود

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: ۹۵ درصد مسابقات سپاهان را دیده‌ام و دیدار با الاتحاد، یکی از بهترین بازی های سپاهان در ۶۰ سال اخیر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان علی‌رغم شکست در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان، به عنوان یکی از برترین تیم‌های دوم گروه‌ها به مرحله حذفی صعود کرد و با توجه به حذف تیم پرسپولیس، تنها نماینده ایران در ادامه این مسابقات خواهد بود.

حسین چرخابی‌، پیشکسوت فوتبال اصفهان در خصوص دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان اظهار داشت: حتما نباید ببریم تا بگوییم خوب بودیم، می‌توانیم بازنده باشیم ولی عالی باشیم، سپاهان به الاتحاد باخت ولی عالی بود.

وی افزود: ۶۰ سال است که بازی‌های تیم‌های شاهین، سپاهان و فولاد مبارکه سپاهان را دنبال می‌کنم، شاید بتوان گفت ۹۵ درصد مسابقات سپاهان را به چشم دیدم و نمایش سپاهان مقابل الاتحاد در عربستان یکی از بهترین بازی‌های سپاهان در طول تاریخش بود.

چرخابی تصریح کرد: سپاهان بسیار با شخصیت بازی کرد، الاتحاد عربستان که هزار میلیارد دلار هزینه کرده بود، حتی زمانی که بازی مساوی بود، دوست داشت بازی زودتر تمام شود؛ با نمایشی که سپاهان ارائه داد، الاتحاد حتی یک درصد خود را برنده نمی‌دانست.

پیشکسوت فوتبال اصفهان با بیان این که یاس و ناامیدی در چهره سرمربی الاتحاد مشخص بود، خاطرنشان کرد: پاس در عمق حمدالله که منجر به گل دوم الاتحاد شد در یک شرایط بسیار سخت ارسال شد و نشان از حرفه‌ای‌گری این بازیکن داشت، سپاهان فقط به این حرکت باخت.

وی در پایان گفت: از نظر موقعیت، تعداد پاس و تسلط بر بازی سپاهان شرایط خوبی داشت؛ در یک سوم دفاعی الاتحاد به راحتی بازی کردند و به نظر من سپاهان برنده واقعی این دیدار بود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596098

مهمترین اخبار ایران و جهان: