نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 12:18

تذکر دادستان به شهردار و شورای شهر ایلام

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام گفت: کوتاهی مسئولان شهرداری و خدمات شهرداری در خصوص بهسازی و ایمن سازی نقاط حادثه ساز استان پذیرفتنی نیست.

✔️تذکر دادستان به شهردار و شورای شهر ایلام 

رضا امیری مقدم معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، صبح دوشنبه ۲۹ آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، صبح امروز به همراه تعدادی از کارشناسان دادگستری و مهندسان حوزه خدمات شهری از تعدادی از محله های سیل زده شهر ایلام بازدید و به بررسی خسارات اولیه سیل در این مناطق پرداخته شد.

وی با بیان اینکه در بازدید قبل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص وضعیت نامناسب سیل بندهای هسته مرکزی و بالادست شهر ایلام، وضعیت نامناسب برخی گذرها و معابر شهر ایلام تذکرات لازم صادر شده است، افزود: در آن زمان دستور قضایی لازم به شهرداری ایلام در خصوص بهسازی و ایمن سازی هرچه سریعتر این نقاط حادثه‌ ساز صادر شده و کوتاهی مسئولان شهرداری و خدمات شهری پذیرفتنی نیست.

امیری مقدم افزود: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، چنانچه مسئولان شهرداری و شورای اسلامی این شهر در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی شهر ایلام و رفع مشکلات حال حاضر اقدام نکنند، مطابق قانون ۵۷۶ علیه آنان اعلام جرم می‌شود.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578554

مهمترین اخبار ایران و جهان: