نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 15:19

شناساندن فرهنگ اصیل اسلامی به جوانان از مهم‌ترین وظایف آمران به معروف است/امام زمان اعتقاد مشترک شیعه و سنی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در شرایط کنونی شناساندن فرهنگ اصیل اسلامی به نسل جوان و تلاش برای مقابله با جنگ ترکیبی و توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی پیش از ظهر امروز در همایش سالیانه دبیران و طلایه‌داران معروف شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر با عنوان «فریضتین، تبیین عملکرد و نهادینه‌سازی الگوی مصرف انرژی» اظهار کرد: خدمات نیروهای وزارت اطلاعات در برقراری امنیت بر کسی پوشیده نیست و همه ما شاهدیم تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و امنیتی باعث شده دشمنان ما در خیلی از صحنه‌ها با شکست مواجه شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در شرایط کنونی شناساندن فرهنگ اصیل اسلامی به نسل جوان و تلاش برای مقابله با جنگ ترکیبی و توطئه‌های دشمنان است.

وی اضافه کرد: همه دشمنان دین، دست به دست هم داده‌اند اسلام را به زمین بزنند، اما بدانید خداوند خودش پشت اسلام است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمرکز خود را بر کشور ما قرار داده تا ریشه‌ها و پایه‌های اعتقادات دینی را از بین ببرد.

به گفته وی، دشمنان با شکل‌گیری داعش کاری کردند کسانی که به اسلام گرایش پیدا کرده بودند، ذهنشان نسبت به اسلام منفی شود تا بتوانند از گسترش دین اسلام به کشورهای اروپایی جلوگیری کنند.

الله‌مرادی ادامه داد: آنها دست از تلاش بر نمی‌دارند چراکه دیدند قدرت جدیدی به نام ایران و مقاومت در منطقه ظهور پیدا کرده که بازوان قدرتمندی دیگری در دیگر نقاط جهان شکل داده که آنها نیز یک قدرت مهارکننده دشمنان اسلام است.

وی گفت: آمریکا دست روی هر کشوری گذاشت با شکست مواجه شد اما ایران از هر کسی حمایت کرد پایدار ماند لذا برای مهار این قدرت‌ها و شکل‌دهی ذهن‌های منفی شروع به شایعه‌پراکنی‌ کردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: امروز شیعه و سنی اعتقاد مشترکی به امام زمان دارند که با ظهورایشان منجی عالم بشریت خواهد بود و یقین بدانید همه این توطئه‌ها زمانی به دست همین فرزندان اسلام ریشه‌کن خواهد شد.

وی یادآور شد: دشمنان با بیش از 48 کشور به طور مستقیم وارد جنگ رسانه‌ای با ایران شده و همه تلاش خود را بکار گرفته تا از طریق فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای، فضای فکری جامعه را تغییر و نسل جوان را به خود جذب و علیه نظام اسلامی وارد جنگ کند، همان کاری که در اغتشاشات اخیر دنبال آن بود اما با هوشیاری مردم خنثی شد.

الله‌مرادی گفت: دیکتاتورها همان‌هایی هستند که فاطمه اسدی‌ها را برای اعتقاد خودشان به شهادت رساندند اما سوال اینجاست که چرا کسی از آنها سراغی نمی‌گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه نسل جوان، از جنایت‌های دشمنان مطلع نیستند، اظهار کرد: دشمن از ابزار رسانه و در فضای مجازی، کاری کرده که منکر، معروف و معروف جای منکر را گرفته است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076910

مهمترین اخبار ایران و جهان: