نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 10:47

آغاز گشت‌های مشترک نوروز و ماه رمضان از ۸ اسفندماه

قزوین- مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی ویژه بازار شب عید و ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور در جریان بازدید میدانی از واحدهای صنفی بازار قزوین، بر اعمال دقت در بازرسی‌ها و حسن اجرای نظارت‌ها تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به مصوبه سران قوا و افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی مبنی بر اعمال حداکثری مجازات‌ها، در این این دوره از گشت‌های مشترک رؤسای شعب نیز حضور دارند و با اختیارات لازم برای رسیدگی به تخلفات در محل حاضر می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با توجه به شرایط بازار و نوسانات کاذب قیمت و برخی سو استفاده‌ها از وضع موجود، علاوه بر نظارت و بازرسی خرده فروشان و کسبه جز، شرکت‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، فروشگاه و توزیع کنندگان عمده نیز مورد توجه و رصد گشت‌های نظارتی خواهند بود و با این تخلفات با سرعت، خارج از نوبت، بدون اغماض رسیدگی و برخورد قانونی می‌شود.

وی ضمن بازدید از واحدهای صنفی بازار قزوین، رعایت مقررات به ویژه درج قیمت توسط اکثر کسبه را نتیجه فرهنگ سازی و اعمال دقیق قانون دستگاه‌های نظارتی برشمرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1062810

مهمترین اخبار ایران و جهان: