نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 21:35

مدارس اصفهان شنبه اول مهر بازگشایی می‌شوند

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس استان اصفهان در روز شنبه اول مهر ماه همچون سالیان گذشته با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی فعالیت آموزشی و پرورشی خود را شروع خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جلال سلمانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص زمان بازگشایی مدارس در مهر ماه اظهار داشت: مدارس استان اصفهان در روز شنبه اول مهر ماه همچون سالیان گذشته با نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی فعالیت آموزشی و پرورشی خود را شروع خواهند کرد.

وی افزود: در همین راستا، مراسم نمادین زنگ استانی مهر در یکی از مدارس عادی دولتی نواحی کمتر برخوردار شهر اصفهان با حضور مسؤولان استانی به صدا در خواهد آمد و در سایر مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اصفهان نیز این مراسم با حضور مسؤولان شهرستانی انجام خواهد شد.

سلمانی خاطرنشان کرد: شعار امسال مهرماه مدارس، «مدرسه قوی، ایران قوی» است و شعار بازگشایی مدارس استان نیز «مهر و مهرورزی نبوی» به مناسبت ایام با سعادت میلاد نبی مکرم اسلام(ص) نامگذاری شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول و همچنین جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم در روز چهارشنبه ٢٩ شهریور ماه در مدارس ابتدایی و متوسطه سراسر استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۶٠٠ مدرسه در استان اصفهان میزبان حدود یک میلیون دانش‌آموز از ابتدای مهر خواهند بود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501754

مهمترین اخبار ایران و جهان: