نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:57

جابه‌جایی‌ ۲۷ هزار زائر با تاکسی‌های اینترنتی

وزیر راه و شهرسازی گفت: بالاخره این ابعاد از خدمت‌رسانی بی‌مشکل نیست و در گوشه و کنار، مشکلاتی وجود دارد اما امسال تاکسی‌های اینترنتی نیز به کمک آمدند و تا روز گذشته، ۲۷ هزار سفر با تاکسی‌های اینترنتی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرز چذابه، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر کسی سال‌های قبل آمده باشد و مسیر را دیده باشد امسال می‌تواند اذعان کند که تغییرات محسوسی را در مرزها شاهد بودیم.

وی افزود: در راه‌های منتهی به پایانه‌های مرزی که در استان خوزستان داریم در مجموع ۲۳۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت را داشتیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گرمای بالای هوا، عنوان کرد: برای اینکه زائرین حداقل سختی را تحمل کنند امسال یازده هزار مترمربع سایه‌بان همراه مه‌پاش به سایه‌بان پایانه‌ها اضافه شد.

وی افزود: همچنین بیش از یک هزار و هشتصد کیلومتر خط‌کشی در معابر منتهی به پایانه‌های مرزی و صد و هشتاد و هشت کیلومتر، نصب تابلو جهت ایمنی  را نیز داشتیم.

بذرپاش ضمن بیان اینکه سی و چهار کیلومتر نصب روشنایی به ویژه در مناطق حادثه‌خیز انجام شده، عنوان کرد: بیست و نه کیلومتر حفاظ در راه‌های عبوری صورت گرفته است.

وی در پاسخ به وضعیت تدارک ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: ظرفیت حمل و نقل عمومی در سراسر کشور و به ویژه مرزهای پنج‌گانه صورت گرفته که الحمدلله تا به این لحظه با مشکل خاصی مواجه نبوده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی در رابطه با مشکلات حمل و نقل عمومی گفت: بالاخره این ابعاد از خدمت‌رسانی بی‌مشکل نیست و در گوشه و کنار، مشکلاتی وجود دارد اما امسال تاکسی‌های اینترنتی نیز به کمک آمدند و تا روز گذشته، بیست و هفت هزار سفر با تاکسی‌های اینترنتی انجام شده است.

وی افزود: دستگاه‌های مختلف نیز خودروها را در اختیار سازمان راهداری قرار داده‌اند که توقع داریم تعداد، افزایش پیدا کند تا سازمان توانایی پاسخگویی به نیازها را داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476098

مهمترین اخبار ایران و جهان: