نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 12:40

تخصیص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار برای آب آشامیدنی میاندورود

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان میاندورود گفت: در دولت سیزدهم طی یک سال گذشته در حوزه آبفا شهرستان میاندورود اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان برای مردم تخصیص یافت.

حجت محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میاندورود، اظهار کرد: در راستای عملکرد دولت مردمی سیزدهم مبنی بر گسترش خدمات اداره آب و فاضلاب شهرستان میاندورود، این اداره اقدام به حفر چاه آب در روستا‌های اسرم ، زید و بخش گهرباران این شهرستان کرده است.

وی افزود: با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان اسید شویی ۱۰ حلقه چاه آب در روستاهای این شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان میاندورود گفت: اداره آبفا میاندورود با اعتباری به مبلغ ۱ میلیارد ۶۲۰ میلیون تومان ۱۸ الکترو پمپ و ۱۸ شناور برای چاه‌های آب این شهرستان خریداری کرد.

عضو شورای اداری شهرستان میاندورود از راه‌اندازی ۳ حلقه چاه در روستا‌های میاندورود خبر داد و افزود: ۳ حلقه چاه آب در روستاهای شهرستان میاندورود با اعتبار ۲۲۰ میلیون تومانی راه‌اندازی و تجهیز شد.

محمدزاده از تحویل‌گیری ۵ حلقه چاه خبرداد و افزود: ۵ حلقه چاه آب غیر پوشش آبفا شامل روستا‌های پیله‌کوه ، سرتا، موسی‌کلا، بازیارخیل، وارمی توسط آبفا میاندورود تحویل گرفته شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان میاندورود از خرید ۶ دستگاه کلر زنی خبر داد و گفت: ۶ عدد دستگاه کلر زنی در راستای گند زدایی چاه‌های شهرستان میاندورود برای خدمات بهتر به مردم میاندورود خریداری شد.

وی به رفع اتفاقات توسط نیروهای آبفا میاندورود اشاره کرد و گفت: در شهرستان میاندورود طی یک سال اخیر ۲ هزار و ۲۰۰ فقره رفع اتفاقات صورت گرفته است.

محمدزاده به معافیت از فروش انشعاب توسط آبفا اشاره کرد و گفت: اداره آب و فاضلاب شهرستان میاندورود ۲۴۲ فقره انشعاب را به جامعه هدف بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثارگران به طور رایگان ارائه داد.

این مسؤول گفت: در ۸ سال گذشته پروژه برق‌رسانی چاه روستای موسی‌کلا تعطیل بود که در دولت سیزدهم با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان این پروژه راه افتاد.

محمدزاده بیان کرد: مخزن زمینی مجتمع آبرسانی بادله به حجم ۵۰۰ متر مکعب تا اکنون ۲ میلیارد تومان هزینه شده که این پروژه در حال کار شدن است.

وی عنوان کرد: در شهرستان میاندورود طی یک سال گذشته ۳۹۲ کنتر خراب و غیر قابل استفاده تعویض شد.

محمدزاده گفت: بابت تامین آب روستای جامخانه اجرای خط انتقال و راه اندازی چاه شماره ۳ این روستا صورت گرفته است

پایان پیام/ ۸۶۰۶۹ /غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1476998

مهمترین اخبار ایران و جهان: