نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:08

رقابت هزار ورزشکار در مسابقات سبک سی واکای کاراته از ۲۰ استان کشور در ارومیه

رییس سبک سی واکای کاراته کشور از رقابت ۱۰۰۰ورزش کار از ۲۰ استان کشور در مسابقات سبک سی واکای کاراته به میزبانی آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه اسماعیل کشاورز رئیس سبک سی‌واکای کاراته کشور اظهارداشت:نخستین دوره مسابقات سبک سی‌واکای کاراته کشور یادواره ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی و با حضور ۲۰ استان از سراسر کشور در ارومیه برگزار شد.

وی ادامه داد: در یادواره ۱۲ هزار شهید آذربایجان‌غربی ۶۵۰ نفر آقا و ۴۰۰ نفر از بانوان در دو روز به رقابت پرداختند. 

 رئیس سبک سی واکای کاراته کشور عنوان کرد: از سه ماه گذشته در تلاش برای برگزاری این مسابقات بوده ایم و کاراته ورزش محبوبی در سراسر دنیا، کشور و این استان بوده و از لحاظ مدال اوری اول است.

وی بابیان اینکه سختی فراوانی در برگزاری این مسابقات انجام شدگفت:   مسابقات والیبال برگزاری این دوره از مسابقات را تحت شعاع خود قرار داده و سالن های اصلی ورزشی ارومیه در اختیار رشته والیبال قرار گرفته است و هیچ حمایت خاصی از کاراته توسط مسئولان شهری انجام نشده است.

کشاورز یادآور شد: برای مثال آمبولانس و آتش‌نشانی در محل برگزاری مسابقات یعنی پارک جنگلی حضور  نداشته و مسئولان نیز برای دلگرمی به ورزشکاران در این مسابقات غائب بودند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از استان‌های آذربایجان‌ شرقی، غربی، مازندران، گیلان و فارس بوده است.

این مقام مسوول تصریح کرد: همچنین این رقابت‌ها در ۷۲ وزن و از بزرگسالان تا خردسالان در ۴ رده سنی برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437754

مهمترین اخبار ایران و جهان: