نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 22:48

۳۴۰۰ سند اراضی زراعی در اردبیل تحویل زارعان و کشاورزان شد

اردبیل- در آستانه کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، طی مراسمی سه هزار و ۴۰۰ سند کاداستر و حدنگاری اراضی زراعی تحویل زارعان و کشاورزان استان اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که شامگاه شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ثبت اسناد استان اردبیل برگزار شد، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار کرد: کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل خیرات و برکات فراوانی را برای استان اردبیل به همراه داشت که یکی از این مبرات صدور و تحویل سه هزار و ۴۰۰ سند رسمی اراضی زراعی و کشاورزی است.

سرهنگ رضا ندائی تصریح کرد: امروز جای بسی خوشحالی است که در استان اردبیل با برگزاری کنگره شهدا، اجلاسیه‌ها و برنامه‌های متعدد در همین محور برگزار شده و مدیران و مسئولان استان ادای دین سنگینی را در مقابل شهدا انجام دادند.

وی استان اردبیل را استانی سرشار از استعدادها، نوابغ و متفکران اعلام کرد و گفت: در حال حاضر هشت هزار بسیجی حقوقدان دارای مدرک کارشناسی ارشد، دکترا، اساتید دانشگاه، وکلای دادگستری، قضات و مسئولان ادارات زیرمجموعه قوه قضائیه با سازمان بسیج حقوقدانان در همراهی مستقیم هستند.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی که زیرمجموعه قوه قضائیه است، همکاری نزدیک و بزرگی را با بسیج حقوقدانان داشتند و امروز نیز سازمان ثبت اسناد استان اردبیل در اقدامی بزرگ و عالی در صدور سه هزار و ۴۰۰ سند گامی عظیم در راستای اعتلای چهره استان برداشته است.

ندائی با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل خاطرنشان کرد: گرچه دشمن تلاش می‌کند تا کشور و جامعه ما را از فرهنگ شهادت دور کند اما در میدان عمل ثابت شده که ایرانیان با روحیه سال ۵۷ و عزم سال‌های جنگ حفاظت و حراست از کیان این مرزها را با هیچ مطامع دنیوی معاوضه نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که به نمایندگی از کشاورزان و زارعان چند تن از اهالی روستاهای اردبیل حضور داشتند، سند حدنگاری و تک برگی زراعی به کشاورزان تقدیم شد.

همچنین در این مراسم از خبرنگاران فعال حوزه ثبت اسناد و املاک با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438954

مهمترین اخبار ایران و جهان: