نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 12:33

5 تن آرد دولتی احتکار شده در اصفهان کشف شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان از کشف 104 کیسه پنجاه کیلویی آرد دولتی که در یک منزل مسکونی دپو شده بود تا به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد به فروش برسد، خبر داد.

محمد احمدی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت : مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود مطلع شدند متصدی یک واحد صنفی نانوایی اقدام به احتکار و عرضه آرد دولتی به صورت خارج از شبکه در بازار آزاد می‌کند.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم و انجام یک سری تحقیقات تخصصی  یک باب منزل مسکونی در شهر اصفهان که آردهای دولتی در آن دپو شده بودند را شناسایی و پس از اخذ مجوز از مرجع قضائی این مکان را مورد بازرسی قرار دادند. 

احمدی گفت: در این عملیات ۱۰۴ کیسه آرد ۵۰ کیلویی یارانه‌ای به وزن ۵ تُن و ۲۰۰ کیلو که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۰ میلیون ریال بود، کشف شد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اصفهان از توقیف آردها و پلمب منزل مذکور به دستور مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1408710

مهمترین اخبار ایران و جهان: