نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 08:19

فرآیند ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر قزوین آغاز شد

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین از آغاز فرآیند ثبت‌نام هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان از طریق سامانه جامع بخش تعاون خبر داد.

قاسم آقاعلیخانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین به روند برگزاری هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان اشاره کرد و گفت: تعاون به عنوان یکی از سه بخش اصلی قانون جمهوری اسلامی ایران، نقشی موثر در پیشرفت کشور و گسترش عدالت دارد.

وی افزود: بر این اساس ۱۳ شهریور ماه به عنوان روز تعاون نامگذاری شده و در این روز با برگزاری برنامه های مختلف نقش تعاون در پیشرفت کشور نمایان می شود.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: یکی از برنامه هایی که در این روز برگزار خواهد شد، تجلیل از تعاونی های برتر در سطح ملی و استانی می‌باشد.

این مسوول ادامه داد: ثبت نام هجدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر آغاز شده و تعاونی ها تا ۱۳ شهریور فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع تعاونی های کشور، مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: پس از ثبت نام، فرایند داوری آغاز خواهد شد و تعاونی هایی که امتیازات لازم را کسب کنند به عنوان تعاونی برتر شناخته خواهند شد. تعاونی های برتر در مرحله اول در سطح استانی به ثبت می رسند و پس از آن اسامی برای ارزیابی و شرکت در مرحله کشوری به وزارتخانه ارسال خواهد شد.

آقاعلیخانی در خصوص اهداف این جشنواره گفت: از اهداف اصلی این جشنواره نمایش توانمندی های تعاونی ها در استان می‌باشد. همچنین الگوسازی برای علاقه مندان حوزه اقتصادی به ویژه کارهای گروهی از دیگر اهداف این جشنواره است.

معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در پایان بیان کرد: استان قزوین بیش از ۳۵۰۰ تعاونی ثبت شده دارد که در رسته های مختلف در حال فعالیت هستند و می توانند در این رسته های ۱۵ گانه ثبت نام خود را آغاز و برای داوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1371110

مهمترین اخبار ایران و جهان: