نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 21:01

مازندران نیازمند توجه ویژه است

ساری- استاندار مازندران با اشاره به گستردگی استان و حضور میلیونی مسافران گفت: این استان نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در ایام نوروز ۲۰ میلیون مسافر وارد استان شده است، گفت: همچنین در تعطیلات مختلف در طول سال استان مازندران پذیرایی جمعیت میلیونی است.

وی با بیان اینکه استان مازندران تفرجگاه پایتخت به شمار می‌رود، اظهار داشت: استان مازندران مورد توجه جمعیت پایتخت و مناطق مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه ۲۱ درصد جمعیت کشور با فاصله سه ساعت به استان مازندران سفر می‌کنند، گفت: از این رو شمار مسافرانی که به استان مازندران وارد می‌شوند با دیگر استان‌ها متفاوت است.

استاندار مازندران یادآور شد: در اغتشاشات اخیر بسیاری از متهمان اصلی پایتخت در مازندران شناسایی و دستگیر شدند و این نشان می‌دهد توجه به این استان از هر منظری سبب آرامش پایتخت خواهد شد زیرا از طریق سه محور و کریدور ارتباط نزدیک با پایتخت داریم و اگر امنیت این استان قرار باشد امنیت پایتخت نیز برقرار است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه مازندران با بودجه محلی و امکانات محلی خدمات ملی می‌دهد، گفت: این مسئله با هیچ قاعده‌ای قابل محاسبه نیست.

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان مباحث مختلفی از جمله ساماندهی سواحل را در پیش داریم، افزود: مازندران در حوزه‌های مختلف حساسیت مهمی دارد از این رو نیازمند توجه ویژه بین استان است.

در این مراسم از تلاش‌های سردار میرزایی فرمانده سابق انتظامی مازندران تقدیر و سردار حسن مفخمی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1268998

مهمترین اخبار ایران و جهان: