نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 16:12

خودداری برخی دستگاه‌ها از واگذاری امکانات خود برای ازدواج آسان

قزوین- معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: برخی دستگاه‌ها به بهانه‌های مختلف از واگذاری امکانات و سالن‌های خود برای تسهیل ازدواج آسان خودداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر اسلامی صدر پیش از ظهر پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین اظهار کرد: یکی از اصلی ترین اقدامات پیش روی ما تلاش برای هدفمند شدن برنامه‌های ترویج فرهنگ ازدواج آسان در قزوین است.

وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کاهش آسیب‌های اجتماعی اطلس ازدواج و طلاق در قزوین تدوین می‌شود، افزود: بیش از ۱۴۰ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان قزوین برگزار شده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین بیان کرد: با کمک سمن‌ها بیش از ۳ هزار نفر از جوانان استان قزوین از
آموزش‌های پیش از ازدواج بهره مند شده‌اند.

وی از افزایش مراکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان قزوین از ۳ مرکز به ۵ مرکز در اینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: استان قزوین به ۱۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج نیاز دارد.

اسلامی صدر بیان کرد: برخی دستگاه‌ها به بهانه‌های مختلف از واگذاری امکانات و سالن‌های خود برای تسهیل ازدواج آسان خودداری می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن هفته ازدوج گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی از جمله کارگاه‌های پیش از ازدواج، نشست‌های تخصصی، گردهمایی بانوان در بوستان‌ها و افتتاح مراکز مشاوره برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1255054

مهمترین اخبار ایران و جهان: