نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 06:10

صالحی: مصدومیتم موضوع شوکه کننده‌ای نیست/ در لهستان کل قراردادم را هزینه درمانم کردم

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: ورزش حرفه‌ای مصدومیت دارد و این موضوع اصلا شوکه کننده نیست.

میثم صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عملکرد تیم والیبال شهداب در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و کسب عنوان چهارم در این دوره از پیکارها اظهار داشت: واقعیت این است که نتوانستیم توقعی که از خودمان داشتیم را برآورده کنیم. ما برای حضور در این مسابقات تنها به یک موضوع فکر می‌کردیم و آن هم کسب عنوان قهرمانی بود و هیچ چیزی غیر از این موضوع نمی‌توانست ما را خوشحال کند، اما در این مسیر روزهای سختی را هم پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال فکر می‌کنم یک هفته کامل نداشتیم که تمام بازیکنان در اختیار تیم باشند تا بتوانیم به صورت کامل تمرین کنیم. برخی از بازیکنان دچار مصدومیت می‌شدند و برخی درگیر اخذ مجوزهای خروج از کشور بودند. از سوی دیگر سعید معروف هم زمان زیادی برای هماهنگی با سایر نفرات نداشت. در مجموع فکر می‌کنم بدشانسی از عوامل مهمی بود که موجب شد ما نتوانیم به هدف خود برسیم.

دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال شهداب یزد، خاطرنشان کرد: من اصلاً تصور نمی‌کردم که سطح مسابقات جام باشگاه‌های آسیا اینقدر بالا باشد و می‌توانم بگویم که غافلگیر شدم. اصلاً انتظار نداشتم که تیمی مانند پلیس قطر اینقدر قدرتمند باشد و خوب بازی کند. با توجه به اینکه من در لیگ برتر اتفاقات خیلی خوبی را تجربه نکردم، بسیار انگیزه داشتم که در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بتوانم جبران کنم، اما متاسفانه نشد. باشگاه شهداب در طول فصل حمایت‌های خوبی از من داشت و من می‌خواستم که جواب خوبی آنها را بدهم، اما شرمنده شدم. عملکرد شخصی‌ام در این تورنمنت بد نبود، اما بدشانسی آوردم و مصدومیتم در طول مسابقات اذیتم کرد.

صالحی خاطرنشان کرد: من از مرحله پلی‌آف لیگ برتر کمتر برای شهداب به میدان رفتم، چون از ناحیه کتف احساس درد می‌کردم. در آن مدت کمی استراحت کردم و شرایطم کمی بهتر شد، اما در جام باشگاه‌های آسیا بازهم همان مصدومیت کهنه به سراغم آمد و شرایط برایم سخت شد. با مشورت‌هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که کتفم نیاز به رسیدگی و تقویت دارد و به همین دلیل با بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی صحبت کردم تا به من مرخصی بدهد که بتوانم روند درمانم را تکمیل کنم.

وی با بیان اینکه ورزش حرفه‌ای مصدومیت دارد و این موضوع اصلاً شوکه کننده نیست، افزود: باید با پزشکان مشورت کنم تا ببینم چه مدتی باید از والیبال دور باشم. نکته‌ای که وجود دارد این است که در شرایط کنونی باید وزنه بزنم. به هر حال برای اینکه آینده‌ حرفه‌ایم تحت تاثیر قرار نگیرد باید مراقب سلامتی‌ام باشم و در این مسیر تصمیم گرفتم که فعلاً در تیم ملی حضور نداشته باشم و به درمان مشغول شوم.

دریافت کننده ملی‌پوش تیم والیبال شهداب عنوان کرد: یک سالی درگیر مداوای کتفم بودم. کل قراردادم در لهستان را هزینه درمانم کردم و کسی از من سراغی نگرفت و کمکی به من نکرد. با این حال نباید فراموش کنیم که من سال‌ها لحظه‌شماری می‌کردم که به تیم ملی برسم، اما پس از حضور در تیم ملی و به دلیل فشردگی مسابقات مصدوم شدم و حضور در تیم‌های باشگاهی هم برایم با مشکلاتی روبرو شد. شک نکنید هر زمانی که سلامتی‌ام را به دست بیاورم با افتخار بازهم در خدمت تیم ملی خواهم بود.

صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه ما ورزشکاران شغلی غیر از ورزش نداریم، باید از خودمان مراقبت کنیم تا آینده‌مان دچار مشکل نشود. من هم در این راستا تصمیم گرفتم که موقتاً در خدمت تیم ملی نباشم. تمام تلاشم را می‌کنم که خیلی زود به میادین بازگردم و در خدمت تیم ملی باشم. در پایان امیدوارم تیم ملی در رقابت‌های پیش‌رو نمایش درخشانی داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1232310

مهمترین اخبار ایران و جهان: