نیوز سیتی!

آخرین اخبار در مورد تبلیغات محیطی فوتبال

اختلاف مسئولان ورزشگاه آزادی و پرسپولیس بر سر بنرهای تبلیغاتی

مسئولان ورزشگاه آزادی با تماس‌های مکرر از مسئولان پرسپولیس خواستند دو بنری که مربوط به یک شرکت تلفن همراه است را از روی سکوها بردارند.به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ و از هفته سوم لیگ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که بار دیگر بحث استفاده از فضای تبلیغات محیطی دردسر آفرین شد. عوامل باشگاه پرسپولیس چند ساعت قبل از شروع دیدار برابر ذوب آهن، تبلیغ اسپانسر ...

ابهام در قراردادهای پرسپولیس/ رقم‌های تبلیغات محیطی شفاف نیست

باشگاه پرسپولیس که در فصل بیست و دوم توانسته است بخش عمده ای از بدهی های داخلی و خارجی خود را پرداخت کند، در بخش تبلیغات محیطی و مراوده اش با سازمان لیگ شفاف‌سازی لازم را نداشته است.به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال در حالی به خط پایان نزدیک شده است که رقابت پرسپولیس با ۶۰ امتیاز در صدر جدول با تیم‌های سپاهان ۵۹ و استقلال تهران ۵۶ امتیازی به اوج خود رسیده ت ...

«آتش» سازمان لیگ فوتبال به جان پرسپولیس/ درآمد میلیاردی کجا رفت؟

سازمان لیگ فوتبال ایران که در سالهای اخیر همواره از شفاف سازی در مورد درآمدهای ناشی از تبلیغات محیطی طفره رفته است، این بار درآمدهای باشگاه پرسپولیس از لیگ بیست و دوم را نامشخص رها کرده است.به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین نشست خبری خود با اهالی رسانه پرده از تخلفی بزرگ از سوی سازمان لیگ فوتبال در بحث حق تبلیغات محیطی فوتبال برداشت. طبق اعلام درویش تبلیغات محی ...

بی تفاوتی رضادرویش به قرارداد میلیاردی بی‌ارزش!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به قرارداد میلیاردی فصل گذشته این تیم بی تفاوت است و دیگر اهمیتی برای ادامه فعالیت با شریک تجاری باشگاه ندارد. به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس در حالی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور را آغاز کرد که تأخیر در تفاهم با کارگزار برند باشگاه برای فسخ قرارداد باعث عدم استفاده از فضای درآمدی خود روی پیراهن شد. تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود بدون اینکه تب ...

برخورد شبکه سه توهین آمیز است/ فدراسیون و سازمان لیگ اعتراض کنند

باشگاه استقلال از برخورد شبکه سه سیما گلایه کرد و این نحوه برخورد را «توهین» دانست. به گزارش خبرنگار مهر، چالش باشگاه استقلال و صداوسیما برای گرفتن حق پخش تلویزیونی همچنان ادامه دارد. روز گذشته و در جریان دیدار استقلال با مس کرمان در ورزشگاه آزادی، نحوه فیلمبرداری مسابقه به شکلی بود که تبلیغات محیطی -متعلق به استقلال- به صورت کامل نشان داده نمی‌شد. خبرنگار مهراستقلالی‌ها قصد داشتند در اعتراض به ای ...

بازگشت حق تبلیغات محیطی بازی های پرسپولیس به سازمان لیگ

باشگاه پرسپولیس تصمیم به واگذاری دوباره تبلیغات محیطی به سازمان لیگ گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از مشکلاتی که در فصل گذشته با کارگزار برند خود در زمینه درآمدزایی و دریافت پول از طریق حق تبلیغات محیطی بازی‌های خود پیدا کرد تصمیم به مذاکره با مسئولان سازمان لیگ در این زمینه گرفت. خبرنگار مهرخود پیدازمینهپیشنهاد مالی سازمان لیگ مبنی بر بازگرداندن حق پخش تبلیغات محیطی فصل جاری به ای ...

شکایت باشگاه های لیگ برتری از سازمان لیگ به خاطر بدهی استقلال

باشگاه های لیگ برتری بابت بدهی استقلال به سازمان لیگ از مسئولان برگزارکننده رقابت ها توضیح خواستند. به گزارش خبرنگار مهر، نشست مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان سازمان لیگ در خصوص چگونگی دریافت مطالبات خود بابت تبلیغات محیطی با حاشیه‌هایی همراه شد. خبرنگار مهرسازمان لیگ فوتبال در فصل گذشته تمام حقوق مربوط به تبلیغات محیطی را در اختیار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران گذاشت. سرخپوشان پایتخت ...

توافق ۵۶ میلیاردی پرسپولیس با سازمان لیگ تکذیب شد

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران خبر توافق ۵۶ میلیاردی پرسپولیس با این سازمان را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، صادق درودگر در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد خبری که برخی از رسانه‌ها با عنوان توافق ۵۶ میلیاردی پرسپولیس با سازمان لیگ منتشر کرده‌اند اظهار داشت: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و تاکنون در این زمینه توافقی صورت نگرفته است. خبرگزاری مهرگوبرخی ازتوافقبه هیچ عنو ...

مصوبه سقف قرارداد بازیکنان نیامده است/ راه بهاروند را ادامه میدهم

سرپرست سازمان لیگ فوتبال گفت: امیدواریم امسال بتوانیم درآمدزایی بهتری نسبت به سال گذشته برای باشگاه‌ها داشته باشیم. به گزارش خبرنگار مهر، رضا کشوری‌فرد پس از نشست هم‌اندیشی با مدیران باشگاه‌های لیگ درباره تبلیغات محیطی و انتخابش به عنوان سرپرست سازمان لیگ گفت: صحبت خاصی ندارم و امیدوارم راه آقای بهاروند را ادامه دهم. جلسه امروز خیلی خوب بود و همه باشگاه‌ها همکاری کردند. خدا را شکر کار خوب پیش رفت ...

تصویب حق تبلیغ مجزا در لیگ برتر برای استقلال و پرسپولیس

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به صورت مجزا از سایر باشگاه‌ها در زمینه تبلیغات محیطی اقدام می‌کنند. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، در پایان جلسه هم اندیشی تبلیغات محیطی مدیران باشگاه‌های لیگ برتر که در حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری فر سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران و صادق درودگر مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد مصوبات زیر به تأیید ...

معاون باشگاه استقلال: چرا اسپانسر سازمان لیگ و پرسپولیس یکی است؟

معاون باشگاه استقلال گفت: سازمان لیگ از چه چیزی می ترسد که نماینده باشگاه استقلال را در جلسه تبلیغات محیطی راه نمی‌دهد؟ به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال در واکنش به ممانعت از حضور وی در جلسه تبلیغات محیطی سازمان لیگ اظهار داشت: به شکل قانونی به عنوان نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل باشگاه قصد ورود به جلسه را داشتم اما نظر آقای درودگر (عضو هیات رئیسه سازمان لیگ) این بود ک ...

چرا فقط «دادکان» ببیند آقای درودگر؟

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران که با کمترین تخصص و تجربه در این بخش، «گلوگاه» فوتبال را در اختیار دارد، همچنان در برابر شفاف‌سازی مسائل مالی این سازمان مقاومت می‌کند. به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران از جمله بخش های این رشته پرحاشیه است که در تمام سالهای اخیر یک بار هم شفاف سازی مالی نداشته و با وجود همه ابهامات و پرسش‌هایی که در این مورد وجود داشته، مسئولانش هر بار توانسته‌ان ...

اقدام غیرحرفه‌ای استقلال برای «پول»/ دیدن تبلیغات با کمی فوتبال!

تبلیغات محیطی دیدار استقلال و پیکان به قدر غیرحرفه‌ای و آشفته بود که هر بیننده تلویزیونی را آزار می‌داد اما ظاهرا برای باشگاه استقلال درآمدزایی و «پول» از احترام به مردم مهمتر است. به گزارش خبرنگار مهر، بدون شک تبلیغات محیطی یکی از اصلی ترین راه های درآمدزایی باشگاه هاست و باید به آنها حق داد در شرایطی که حق پخش تلویزیونی را دریافت نمی کنند از راه تبلیغات بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند. با این ...

مهمترین اخبار ایران و جهان: