باشگاه پرسپولیس تصمیم به واگذاری دوباره تبلیغات محیطی به سازمان لیگ گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از مشکلاتی که در فصل گذشته با کارگزار برند خود در زمینه درآمدزایی و دریافت پول از طریق حق تبلیغات محیطی بازیهای خود پیدا کرد تصمیم به مذاکره با مسئولان سازمان لیگ در این زمینه گرفت.
خبرنگار مهرخود پیدازمینهپیشنهاد مالی سازمان لیگ مبنی بر بازگرداندن حق پخش تبلیغات محیطی فصل جاری به این نهاد با موافقت رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان همراه بود تا سرخپوشان پایتخت همچون سالهای گذشته این موضوع را در اختیار سازمان لیگ قرار دهد.
رضاسرخپوشانسرخپوشانپیشنهاد مالی سازمان لیگ به پرسپولیس بیشتر از دو برابر دریافتی آنها نسبت به فصل قبلی است تا درویش دغدغهای برای داشتن پول نقد در حساب پرسپولیس نداشته باشد.
حسابمسئولان سازمان لیگ فوتبال به پرسپولیس تعهد دادهاند تسویه با باشگاه بابت دریافت حق تبلیغات را قبل از پایان فصل جاری لیگ برتر انجام دهند تا در این زمینه دچار مشکل حقوقی نشوند.
سازمان لیگ فوتبال تبلیغات محیطی بازی پرسپولیس و فولاد در هفته دوم را نیز بر عهده داشت و قرار است این روند را در بازیهایی که پرسپولیس میزبان است تا پایان فصل ادامه دهد.
بر عهده
شناسه خبر: 632282