نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 10:22

اماکن مذهبی و مساجد مازندران آماده پذیرایی از مسافران

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: اماکن مذهبی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های استان در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند تا مسافران بتوانند از این فضا استفاده کنند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی‌اصغر احمدی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در خصوص تمهیدات و اقدامات انجام شده برای تامین پایدار آب در ایام تعطیلات پیش‌رو با افزایش حضور مسافران، اظهار کرد: درپی افزایش دما و اطلاعیه هیات دولت مبنی بر تعطیلی روزهای پیش‌رو جلسه مدیریت بحران برگزار شد.

وی افزود: این اداره کل علاوه بر اینکه برای دهیاران و بخشداران دستورالعملی را صادر کرد همکاران اداره کل به‌صورت‌ کشیک در سطح استان فعال هستند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران بیان کرد: در این دستورالعمل به همه دهیاران تاکید شده روستاها را مزین به بنرهای عاشورایی کرده و فضا را به شکلی در این ایام تبیین کنند تا یادآور شهادت سالار شهیدان باشد.

احمدی ادامه داد: در کنار توجه به فرهنگ عزاداری حسینی، فضاسازی لازم برای توجه مردم به بحث عفاف و حجاب در روستاهای استان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: اماکن مذهبی، مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های استان در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند تا مسافران بتوانند از این فضا استفاده کنند‌.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تاکید بر کنترل اقامتگا‌ه‌های بوم‌گردی طی این ایام، گفت: انتظار داریم دهیاران و بخشداران نسبت به رفع کمبودها و مشکلات تمهیدات لازم را بیندیشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1424247

مهمترین اخبار ایران و جهان: