نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 15:41

پروژه مهر نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش است

بوشهر- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم پروژه مهر را نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: تمهیدات لازم برای پروژه مهر باشکوه در شهرستان دیلم اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رمضانی ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با اشاره به اهمیت پروژه مهر، خاطرنشان کرد: پروژه مهر باید نشاط، شادابی و امید به آینده روشن را در ذهن دانش‌آموزان و فرهنگیان تبیین و تبلور کرده و جلوه زیبایی از مدرسه و کلاس درس را برای تک‌تک معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آنان تداعی کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم پروژه مهر را نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش عنوان و افزود: تمهیدات لازم برای ثبت‌نام، هدایت تحصیلی، ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان و توزیع مناسب بین آنان، سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی سنجش و… جهت بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی آینده انجام یا در حال انجام است تا پروژه مهری هرچه باشکوه‌تر را شاهد باشیم.

وی به ضرورت تکمیل و تجهیز و آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و اظهار داشت: در کمیته تجهیزات در طرح هجرت سعی خواهیم کرد با تمام ظرفیت و توان خود مهرماهی با کمترین کمبود و مشکلات مهیا کنیم.

 پروژه مهر نماد فعالیت‌های اثربخش آموزش و پرورش است

دبیر شورای آموزش و پرورش دیلم ضمن تقدیر از همراهی اعضای شورای اداری افزود: از اداره تعاون و شهرداران بندر دیلم و امام‌حسن درخواست داریم در حوزه تخصیص اعتبارات فرهنگی، آموزش و پرورش به صورت ویژه‌تر دیده شود.

رمضانی گفت: پروژه مهر قطعاً با همت، همبستگی و پشتیبانی اعضای شورای آموزش و پرورش، امکان پذیر خواهد بود و همراهی اعضا باعث شروع سال تحصیلی خوب برای آینده سازان ایران خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441991

مهمترین اخبار ایران و جهان: