نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 17:38

حامی حرکت‌های مردمی و انقلابی هستیم

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حامی حرکت‌های مردمی و انقلابی هستیم و از فعالیت‌های مردمی حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در دیدار با تعدادی از دانشجویان که به درخواست برخی دانشجویان خراسانی برگزار شد، پس از شنیدن نقدهای دانشجویان اظهارکرد: صحبت‌ها و نقدهای دانشجویی از این بابت برای ما شنیدنی است که بخشی از بازخورد فعالیت‌های انجام شده را به ما نشان می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی افزود: سهم خراسان رضوی از بودجه‌های ملی یکی از نکات مدنظر دانشجویان در این نشست بود؛ به جد پیگیر این موضوع هستیم اما چالش‌هایی در پایه‌گذاری بودجه‌های استانی بوده است که باید درجای خود درباره‌اش با همکاران ما صحبت کنید، کار سختی در این زمینه پیش روی ماست.

وی ادامه داد: حامی حرکت‌های مردمی و انقلابی هستیم و از فعالیت‌های مردمی حمایت می‌شود، بر همین اساس استانداری در فعالیت‌های جناحی و حزبی، دخالت و یا حمایتی نخواهد داشت.

نظری با اشاره به اینکه عنصر اعتماد زیرساخت همه حرکت‌های اساسی در جامعه است، اضافه کرد: بهترین نوع دعوت مردم برای حضور در عرصه‌های انتخابات، انجام خدمت‌رسانی به مردم است.

استاندار خرسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مشکلات بسیاری در استان وجود دارد و لازم است تا عقب‌ماندگی‌های زیر ساختی رفع شود، بر همین اساس ما نیز با برنامه حرکت می‌کنیم.

وی بیان کرد: حرکت جهادی توسط مسئولان استان نیز بر مبنای حل مسائل برنامه‌ریزی شده است و در این مسیر لازم است تا نیروی مورد نیاز، نیز تربیت شود و این در حالی است که مسائل استان قرار نیست مبتنی بر بودجه معطل و بلاتکلیف بماند.

نظری گفت: براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ما باید به آرمان‌ها نگاه کنیم و براساس واقعیت‌ها برنامه ریزی و حرکت کنیم و بر اساس این رویکرد ما آمده‌ایم تا کارهای بر زمین مانده را به سامان برسانیم و شرایط را عوض کنیم نه اینکه خودمان عوض شویم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه حس درونی ما در ارتباط با جوانان و دانشجویان از جنس درک متقابل است افزود: سعی بر این بود که جوان‌گرایی همراه با تعهد و تخصص در انتخاب معاونان استانداری صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: حضور در جمع‌های مردمی باعث دریافت بازخورد کارهایی است که برای مردم انجام شده است، بر اساس این رویکرد سعی شده است تا همه مسائل استان مشخص شود و برای آنها با توجه به مزیت‌های استان برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1416491

مهمترین اخبار ایران و جهان: