نیوز سیتی!
29 تیر 1402 - 10:36

برخورد با مانع‌تراشان در مسیر توسعه تولید

شیراز -رئیس کل دادگستری فارس گفت: نهادهای مسئول و مدیران استان باید هر نوع مانع در مسیر تولید را رفع کرده و دستگاه قضایی نیز با هر فردی که مانع تولید باشد برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار با اعضای هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان فارس افزود: ایجاد موانع از سوی افراد ضمن تعطیلی واحدهای تولیدی استان تبعات فراگیر و گسترده اجتماعی نیز دارد از این‌رو دستگاه قضا به عنوان حامی حقوق عامه مردم از بخش اقتصاد، تولید و صنعت استان حمایت می‌کند.

او ادامه داد: اراده و تاکید دستگاه قضائی استان بر حرکت چرخ تولید و صنعت فارس است و در همین راستا از تمام فعالیت‌های اقتصادی سالم و پویا حمایت می‌کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی در راستای حمایت از تولید و اقتصاد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در نامگذاری هر سال مسیر حرکت جهادی مردم و مسئولان را مشخص می‌کنند و همه ما موظفیم در عمل به منویات معظم له و اجرای سیاست‌های راهبردی ایشان گام برداریم.

حجت الاسلام موسوی گفت: باید همه مسئولان برای اجرای اقدامات فراقوه‌ای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی به رونق اقتصاد و اشتغال به منظور جبران کمبودهای موجود در سایر حوزه‌ها کمک کنند که ارزیابی‌ها نشان می‌دهد اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در کارگروه حمایت حقوقی و قضائی از فعالیت‌های اقتصادی استان شده است.

او ادامه داد: ستادهایی مانند تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت حقوقی و قضائی از فعالیت‌های اقتصادی بر این مبنا تشکیل شده تا از قانون به منظور حرکت چرخ صنعت و تولید نهایت بهره گرفته شود نه اینکه خود قانون به یک مانع بدل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1374547

مهمترین اخبار ایران و جهان: