نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 12:24

مشارکت در انتخابات برگ برنده نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان این که پیش ثبت نام انتخابات مجلس از فردا بصورت اینترنتی غاز می‌شود گفت: مشارکت در انتخابات به عنوان برگ برنده همیشگی نظام بوده و خوشبختانه این مشارکت همواره در کشورمان وجود داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد،‌ علی‌اکبر عزیزی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص ثبت‌نام اولیه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی،‌ اظهار کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از فردا دوشنبه ۱۶ مرداد تا ۲۲ مرداد به مدت یک هفته از ساعت ۸ تا ۱۸ با مراجعه به وبگاه وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir جهت نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: پیش ثبت نام بصورت غیر حضوری و اینترنتی انجام و داوطلبان باید مدارک مورد نیاز مانند مدارک تحصیلی، مدارک هویتی، کارت پایان خدمت یا معافیت، مدارک ایثارگری و برخی فرم‌های دیگر را در این وبگاه بارگذاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: همه کسانی که قصد داوطلبی در انتخابات را دارند باید پیش ثبت نام را انجام دهند تا ثبت نام قطعی آن‌ها نیز انجام شود.

عزیزی تصریح کرد:‌ موضوع سلامت انتخابات بسیار مهم و حائز اهمیت است که دست‌اندرکاران انتخابان باید آن را مورد اهتمام قرار دهند ولی در مقوله رقابت سالم انتخاباتی باید شرایط و بستر مناسبی فراهم شود که بخشی از آن به مجریان و برگزارکنندگان انتخابات و بخشی به خود داوطلبان انتخابات باز می‌گردد.

وی با اشاره به این‌که مشارکت در انتخابات به عنوان برگ برنده همیشگی نظام بوده است گفت: خوشبختانه این مشارکت همواره در کشورمان وجود داشته ولی ممکن است برخی اتفاقات موجب کمرنگ شدن آن شود لذا همه نهادها و دستگاه‌ها و مردم باید برای مشارکت حداکثری و پرشور این دوره از انتخابات همچون سنوات گذشته تلاش کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1428647

مهمترین اخبار ایران و جهان: