نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 15:08

رژیم صهیونیستی به خط پایان خود نزدیک می شود

سنندج - امام جمعه سنندج گفت: خون شهدای مسلمان هیچگاه پایمال نمی شود و با اتحاد امت اسلامی شاهد این مهم هستیم که رژیم صهیونیستی به خط پایان خود نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و سوریه و به شهادت رساندن دو نفر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی بداند که به زودی انتقام خون جوانانمان را خواهیم گرفت.

وی افزود: اکنون امت اسلامی بیش از هر زمانی با همدیگر متحد شده اند و جبهه مقاومت مجهزتر از هر زمانی آمادگی مقابله با رژیم صهیونیستی را دارد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به خط پایان خود نزدیک می‌شود و این واقعیتی است که هیچ کسی نمی‌تواند آن را انکار کند.

ماموستا رستمی با اشاره به توافق جمهوری اسلامی ایران و رژیم عربستان سعودی برای برقراری روابط دیپلماتیک اظهار کرد: این توافق به نفع همه مسلمانان جهان است و بدون شک دشمنان اسلام از این امر بسیار خشمگین هستند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خواستار توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری برای رفع دغدغه‌های اشتغال جوانان کردستانی شد.

ماموستا رستمی افزود: انتظار می‌رود که زمینه اشتغال جوانان تحصیلکرده و نخبه کردستانی بیش از پیش فراهم شود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توجه ویژه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: یاری رساندن به نیازمندان در این ماه مبارک ثوابی مضاعف دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133391

مهمترین اخبار ایران و جهان: