نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 23:08

نارضایتی‌های کارگران پارس جنوبی به شکل مطلوب مدیریت می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نارضایتی‌های اخیر برخی کارگران در پارس جنوبی به شکل مطلوب مدیریت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات یکشنبه‌شب در مراسم روز کارگر در عسلویه با گرامیداشت روز خلیج فارس و روز و هفته کار و کارگر اظهار داشت: هر چه داریم از تلاش و زحمت کارگران داریم و باید قدردان این قشر باشیم.

وی با بیان اینکه در استان وضعیت کارگری ما وضعیت خوبی است اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی کارگران را ستون فقرات تولید معرفی کردند و به خوبی به جایگاه و نقش کارگر در تحقق شعار سال اشاره کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دولت حمایت از کارگر را به صورت ویژه و در عرصه سیاست‌گذاری خود مد نظر دارد افزود: بهبود وضعیت معیشت کارگران را به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی با اشاره به کارگران مؤمن و معتقد در راه شکست نقشه‌های دشمن گام برداشته‌اند افزود: طی روزهای اخیر اعتصاباتی در پارس جنوبی شکل گرفت که با همت همراهی کارگران این مسائل به شکل مطلوب مدیریت خواهد شد و مسائل و مشکلات حل می‌شود.

پورات با تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارگران در پارس جنوبی تصریح کرد: امیدواریم با همت این عزیزان شاهد دستیابی به توسعه و پیشرفت روزافزون باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179003

مهمترین اخبار ایران و جهان: