نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 13:46

فرمانده انتظامی یزد:‌ دستگیری ۸۸ سارق در سال جدید

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۷۷ فقره انواع سرقت و دستگیری ۸۸ سارق در طرح مبارزه با سارقان و مالخران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت اولویت‌های پلیس، اظهار کرد:‌ مبارزه همه جانبه علیه سوداگران مرگ و افزایش ارتقاء امنیت عمومی جامعه از جمله مهمترین اولویت‌های اجرایی ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد است.

وی  مبارزه با سرقت و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان را از دیگر اولویت‌های اجرایی پلیس در استان یزد دانست و افزود:‌ این مهم با اجرای طرح مبارزه با سرقت در شهر یزد انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت:‌ ماموران پلیس یزد با انجام تحقیقات خود در این رابطه و انجام گشت‌های هدفمند و برنامه ریزی شده موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند و با هماهنگی قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه ۸۸ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار بهدانی‌فرد در پایان با بیان این‌که سارقان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۷۷ فقره انواع سرقت در شهر یزد اعتراف و به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد:‌ پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضایی با هرگونه جرائمی برخورد قانونی خواهد کرد و امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1131603

مهمترین اخبار ایران و جهان: