نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 11:48

راهپیمایی روز قدس در ۵۲ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: راهپیمایی روز قدس در ۵۲ نقطه استان با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس خرمیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در ۵۲ نقطه استان با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود، ابراز کرد: گروه‌های مردمی خود را آماده کرده‌اند تا با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه‌ای باشکوه را به نمایش بگذارند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در سمنان از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلی نمازجمعه ساعت ۱۰:۳۰ و در شاهرود از مسجد موسی بن جعفر (ع) چهار راه دادگستری به سمت مصلای نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ و دامغان از میدان شهدا به سمت مصلی نمازجمعه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این مراسم در گرمسار از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود، تاکید کرد: راهپیمایی روز قدس در میامی از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ و در مهدی‌شهر از میدان، ولی عصر (عج) به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۱:۰۰ برگزار خواهد شد.

خرمیان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس فردا در آرادان از امام خمینی (ره) به سمت مصلی نمازجمعه ساعت ۱۰:۴۵، در سرخه از میدان ولیعصر (عج) به سمت حسینیه شهدا ساعت ۱۰:۳۰، در بسطام از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۱:۰۰ برگزار می‌شود، بیان داشت: این مراسم در کلاته‌خیج از میدان امام حسین (ع) به سمت حسینیه شهدای عاشورا ساعت ۱۱:۰۰ و در مجن از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع ساعت ۱۱:۰۰ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در بی ارجمند از میدان قدس به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۱:۰۰ برگزار می‌شود، ابراز داشت: این مراسم در رویان از مقابل شهرداری به سمت جامع ساعت ۱۱:۰۰، در امیریه از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا بعد از نماز ظهر و عصر، در دیباج از درمانگاه به سمت مصلی نماز جمعه ساعت ۱۱:۰۰ و در کلاته‌رودبار از مزار شهدا به سمت مصلای نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مراسم روز قدس در شهمیرزاد از مسجد اعظم دروازه به سمت میدان امام خمینی (ره) - مصلی نماز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ و در درجزین از مسجد قائم (عج) شهرک بعثت به سمت مسجد جامع ساعت ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم در ایوانکی از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع ساعت ۱۱:۰۰ و در لاسجرد از مسجد شهید بهشتی به سمت گلزار شهدا ساعت ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

خرمیان با بیان اینکه مراسم روز قدس در فولاد محله از کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) به سمت مسجد جامع ۱۱:۰۰ برگزار شد، افزود: این مراسم در حسین آباد کالپوش از مسجد جامع به سمت مسجد امام حسن مجتبی (ع) ۱۱:۰۰، در دروار از گلزار شهدا به سمت مسجد جامع ۱۱:۰۰ و در رضوان از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1144847

مهمترین اخبار ایران و جهان: