نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 10:46

معلمان تاریخ پر افتخار جنگ تحمیلی را به دانش‌آموزان معرفی کنند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به تاریخ پر افتخار ایران در جنگ تحمیلی، گفت: معلمان رویدادهای بزرگ و ویژه این دوران را به دانش‌آموزان ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در حاشیه دیدار خانواده شهید و جانباز معلم اظهار داشت: ارج نهادن به رشادت‌های دلاورمردان در جبهه‌های جنگ و دوران دفاع مقدس باعث رشد معنوی جامعه خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران را موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: زیر سایه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌توانیم به پیشبرد اهداف خود دست یابیم.

وی افزود: خراسان شمالی به رغم این که ۲ هزار کیلومتر با جبهه‌های جنگ فاصله داشت اما ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که نشان از شجاعت و دلیری مردم ولایت مدار این خطه است.

حسین نژاد در بخش دیگر از سخنان خود در این دیدارها، تنها رمز وحدت و پیشرفت جمهوری اسلامی را تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اگر قدمی از فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف عقب بمانیم صدمات جبران ناپذیری را شاهد خواهیم بود.

وی آموزش ارزش‌ها و افتخارات دوران دفاع مقدس را به دانش آموزان متذکر شد و از معلمان خواست تا دانش آموزان را با تاریخ افتخارات پدرانشان آشنا کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1185091

مهمترین اخبار ایران و جهان: