نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 16:44

پروژه خیابان عمار یاسر در سال جاری به پایان می رسد

رئیس کمیسون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر قم ضمن اشاره به تکمیل پروژه خیابان عماریاسر بعد از ده‌ها سال در سال 1402، گفت: پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، تونل امام موسی صدر، تقاطع فردوسی و صدوق، زیرگذر کبیری، توسعه پیاده رو ها، تامین وسایل نقلیه عمومی از جمله مهمترین پروژه هایی هستند که در دستور کار شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر قم و روسای کمیسیون های تخصصی به مناسبت «روز شوراها»، صبح امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدمحمدحسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل درباره زمان تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و برنامه های این کمیسون برای آبادانی شهر گفت: شورای اسلامی شهر قم در پروژه های شهری بیشتر نقش جهت‌دهی و برنامه‌ریزی در مسائل آینده شهر را دارد و اساسا ریل‌گذاری پروژه هایی که در شهرداری اجرا می‌شود در شورای شهر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه عمران و توسعه یکی از مسائل مهم است که تاثیر مستقیم در زندگی مردم دارد، افزود: در شورای شهر 6 هزار میلیارد تومان در این زمینه اختصاص داده شده که می‌توان گفت به ازای هر شهروند قمی 4میلیون و 600 هزار تومان در سال آتی به حوزه عمران و توسعه تخصیص داده شده است. 

رئیس کمیسون عمران و حمل‌و‌نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: در سال جدید 75 درصد بودجه شهر قم به بخش عمران و توسعه اختصاص داده شده و شورا تمرکز خود را درسال جدید روی پروژه های نیمه تمام علی الخصوص پروژه های محدوه مرکزی شهر گذاشته است.

دهناد ضمن اشاره به تکمیل پروژه فاز 4 و 5 خیابان عماریاسرکه بعد از ده‌ها سال، در سال 1402 به بهره برداری می‌رسد، گفت: پروژه پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، تونل امام موسی صدر، تقاطع فردوسی و صدوق، زیرگذر کبیری، توسعه پیاده رو ها، تامین وسایل نقلیه عمومی از جمله مهمترین پروژه هایی هستند که در دستور کار شورا است.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1172503

مهمترین اخبار ایران و جهان: