نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 18:49

۳۴ هزار سبد کالا بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در قالب پویش هم سفره و همچنین در راستای کمک به نیازمندان طی ماه رمضان ۳۴ هزار و ۱۷۵ سبد کالا بین محرومان استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان درباره پویش هم سفره و اطعام مهدوی در ماه رمضان بیان کرد: در قالب پویش هم سفره و همچنین در راستای کمک به نیازمندان طی ماه رمضان ۳۴ هزار و ۱۷۵ سبد کالا بین محرومان جامعه در استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم نیک‌اندیش استان سمنان در برنامه‌های اطعام مهدوی سبب توزیع بیش ۲۵۸ هزار و ۲۹۶ پرس غذا گرم و ۱۴۰ هزار و ۵۵۹ افطاری ساده شد، افزود: در مجموع توزیع ۴۳۴ هزار و ۷۰ غذای گرم، سبد کالا و افطاری ساده صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه برپایی و راه‌اندازی ۲۵۹ آشپزخانه اطعام مهدوی از دیگر اقدامات در این پویش بود، بیان کرد: مجموع مشارکت‌های مردمی استان سمنان در ویژه‌برنامه‌های اطعام مهدوی در سال گذشته ۱۵۴ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال بود که با رشد ۲۳۴ درصدی به ۵۱۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال افزایش یافت.

ذوالفقاری بیان کرد: به همت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه و مردم نیک‌اندیش، استان سمنان توانست جایگاه نخست کشوری اطعام مهدوی در بین ادارات کل کمیته امداد را از آن خود کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170403

مهمترین اخبار ایران و جهان: