نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 11:35

صدای ناقوس فروپاشی اسرائیل به گوش صهیونیست‌ها رسیده است

جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس عنوان کرد: حوادث پیوسته اخیر در جهان، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای با اشاره به بر هم خوردن معادلات بین‌المللی در عرصه حکمرانی قدرت‌های جهانی، عنوان کرد: حذف تدریجی دلار از صحنه مبادلات اقتصادی و فروپاشی قدرت بلامنازع شیطان بزرگ، خیزش سراسری فرانسویان علیه نظام ماسونی یهودی حاکم بر کشورشان، بحران شدید پولی و اقتصادی در شماری از کشورهای غربی و اروپایی، حکایت از آن دارد که دنیا به سرعت وارد یک «پیچ تاریخی» شده است. این حوادث پیوسته، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چهل و پنجمین همایش بین‌المللی «روز قدس» در شرایطی برگزار می‌شود که امت اسلامی، بیش از هرزمان دیگر، مهیای جان‌فشانی و جهاد برای آزادسازی سرزمین فلسطین است.

بیش از ۷۵ سال است که فلسطین در آتش اشغال و شرارت مشتی سفاک سامری‌زاده می‌سوزد.

میلیون‌ها فلسطینی، در خانه و سرزمین اجدادی خود، چون زندانیانِ دربند، روزگارِ تلخ و اسفباری را می‌گذرانند.

میلیون‌ها فلسطینی دیگر، آواره کشورهای مختلف، هم‌چنان چشم انتظار و در حسرت بازگشت به خانه و وطن خود، روزشماری می‌کنند.

امروز ندای «هَل مِن ناصِر» کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان فلسطینی بر فراز مناره‌های مسجدالاقصی و قبۀالصخره تا مسجد الخلیل؛ از غزه، جنین، دشت مرج بن عامر و بلندای کوه کرمل تا یافا، حیفا، عکّا، صَفَد، طولکرم و از نحر تا بحر آن سرزمین طنین‌انداز است.

نسل دیروز جبهه مقاومت اسلامی، تحتِ فرماندهی سردار سرفراز سپاه قدس، شهید حاج قاسم سلیمانی، رؤیای تصرف «نیل تا فرات» گوساله‌پرستان صهیونی را به کابوس آشفته و دردناکی تبدیل کرد.

رؤیای کهنه اسرائیلی که در پوشش گروه‌های دست ساخته تکفیری به سرکردگی گروه وحشی «داعش» (دولت اسرائیلی عراق و شام) تعقیب می‌شد. نسل امروز جبهه مقاومت منتظر روز موعودی است تا «فرمانده» فرمان جهاد صادر کند.

کیست نداند که آوای روح‌نواز «سلام فرمانده»، از کشمیر، هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و باکو در مرکز آذربایجان و از عراق، بحرین، یمن، لبنان تا نیجریه در قلب آفریقا، نه فقط یک سرود حماسی بلکه «لبیک» و پیام رمز نسل جدید امت اسلامی و آزادگان گیتی در پاسخ به فریاد استغاثه میلیون‌ها مظلوم فلسطینی است؛ پیامی که پیش و بیش از همه، سر فرماندهان بلندپایه نظامی، امنیتی و سیاسی اسرائیل آن را به خوبی دریافته‌اند.

آن‌ها خوب فهمیده‌اند که گشایش سفارت یا دفتر نمایندگی چند حاکم سرسپرده و وابسته از کشورهای اسلامی، در «تل‌آویو» و آشکارسازی روابط و همکاری‌های فی‌مابین و حتی برگزاری مراسم نمایشی افطار اسرائیلی در محل وزارت خارجه دولت غاصب و میزبانی از چند دیپلمات مفلوک نه تنها گره‌ای از بن‌بست اشغال‌گران منفور و مطرود نخواهد گشود، بلکه شیشه عمر مترسک‌های سازشکار را چون پیشینیان‌شان خواهد شکست.

امروز شعله‌های آتشفشان شکاف، انشقاق و جدال میان سرکردگان و سران صهیونی و جوامع یهودی اراضی اشغالی و شهرک‌نشینان وحشی، به هوا برخاسته و دود و خاکستر آن، سر فرماندهان و رهبران قرارگاه مرکزی آنان در نیویورک، واشنگتن، وال‌استریت و مرکز لندن را به شدّت دچار هراس، سردرگمی و آشفتگی کرده است.

کیست نداند که ماجرای کودتای قضائی و حاکمیتی نتانیاهو به همراهی کِنِست‌نشینان هم مسلک او، تنها دلیل و علّت این جنگ و جدال داخلی نیست. به هم خوردن معادلات بین‌المللی در عرصه حکمرانی قدرت‌های جهانی، جنگ اوکراین، حذف تدریجی دلار از صحنه مبادلات اقتصادی و فروپاشی قدرت بلامنازع شیطان بزرگ، خیزش سراسری فرانسویان علیه نظام ماسونی یهودی حاکم بر کشورشان، بحران شدید پولی و اقتصادی در شماری از کشورهای غربی و اروپایی، حکایت از آن دارد که دنیا به سرعت وارد یک «پیچ تاریخی» شده است.

این رویداد بزرگ، یعنی فروریزی حصارهای بلند و آهنینی که تکیه‌گاه سیاسی، اقتصادی، امنیتی و روانی دولت جعلی اسرائیل طی ۷۵ سال گذشته بوده است.

این حوادث پیوسته، ناقوس فروپاشی «اسرائیل» از درون را به گوش رهبران و دولت‌مردان صهیونی رسانده است.

احساس هراس و عدم امنیت روانی از سوی میلیون‌ها یهودی مقیم فلسطین و شهرک‌نشینان یهودی از این زاویه، برای سران و رهبران صهیونیسم قابل درک و ارزیابی است.

بنابراین، کشتار ددمنشانه فلسطینیان، به خصوص جنایت تهاجم مسلحانه اخیر به نمازگزاران و معتکفین داخل حریم قدس و ضرب و شتم آنان و نیز بازداشت وحشیانه جوانان فلسطینی به صورت شبانه‌روز و نیز عملیات موشکی و هوایی شرارت‌آمیز در سوریه، نه از سر اقتدار، بلکه نشانه اوج شکست، انفعال و استیصال سرکردگان صهیونی، با هدف انحراف افکار داخل و خارج از طریق پنهان کردن عمق، ابعاد و اصل بحران شکننده موجود است.

آن‌ها امروز به خوبی دریافته‌اند که بحران سیاسی، اجتماعی، امنیتی و روانی کنونی در داخل جامعه صهیونی، به گونه‌ای در حال گسترش و افزایش است که دیگر نیازی نیست تا موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای پیشرفته و بلندپرواز جبهه مقاومت وارد کارزار شوند. این سرنوشت محتوم دولتی جعلی است که با شعار «آتش و خون و خاکستر» سرزمین اسلامی فلسطین را اشغال کرده بود.

جمعیت حامیان آزادی قدس شریف از آحادِ اُمّت اسلامی، به خصوص مردم شریف و روشن‌ضمیر ایران اسلامی دعوت می‌کند، همچون سال‌های قبل، به پیروی از فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، با حضور و مشارکت فعال خود در همایش سراسری روز جهانی قدس، ضمن ابراز تنفر و اعلان برائت از صهیونیسم و اشغالگران صهیونی و جبهه استکباری پشتیبان صهیونیست‌ها، به خصوص آمریکای جنایتکار و اقمار غربی و اروپایی آن و نیز بعضی دولت‌های سرسپرده و خیانت‌کار منطقه و جهان اسلام، با آرمان مقدس آزادسازی فلسطین و رهایی فلسطینیان تجدید میثاق کرده و عظمت و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی را در برابر اسرائیل و نظام سلطه شیطانی و صهیونی جهان به نمایش گذارند.

سازمان مردم نهاد؛ جمعیت حامیان آزادی قدس شریف

۱۹ فروردین ۱۴۰۲/ ۱۷ شهر رمضان المبارک ۱۴۴۴

منبع: مهر
شناسه خبر: 1140847

مهمترین اخبار ایران و جهان: