نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 12:18

واکنش ستاره‌های بلژیک به دعوای رختکن؛ هیچ اتفاقی نیفتاد!

بازیکنان تیم ملی بلژیک دعوای لفظی در رختکن پس از شکست برابر مراکش را تکذیب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه بلژیکی RTL روز سه‌شنبه خبر داده بود که پس از شکست دو بر صفر این تیم برابر مراکش در بازی دوم آن‌ها در جام جهانی، سه بازیکن بلژیک با یکدیگر در رختکن جر و بحث داشتند و «روملو لوکاکو» مهاجم این تیم به این غائله خاتمه داد.

حالا، «ادن هازارد» مهاجم شیاطین سرخ که گفته شده خود او نیز یکی از طرفین جدال لفظی بوده، گفته بازیکنان «گفت‌وگوی خوبی» با هم داشتند و اختلافی در اردوی این تیم نیست.

مهاجم رئال مادرید در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه پس از تمرین بلژیک گفت: ما در بین بازیکنان گفت‌وگوی خوبی داشتیم. چیزهای زیادی گفته شد. ما نزدیک به یک ساعت درباره چیزهای خوب و بد حرف زدیم. حالا می‌خواهیم بازی با کرواسی را ببریم. ما دو روز برای آماده‌سازی وقت داریم و باید آماده بازی شویم. هیچ اتفاقی در رختکن رخ نداد. فقط مربی صحبت می‌کرد. من با کوین دی‌بروینه صحبت کردم و او به تیم اعتقاد دارد.

«تیبو کورتوآ» دروازه‌بان بلژیکی‌ها نیز که در این کنفرانس خبری حضور داشت، صحبت‌های هازارد را تکرار کرد و گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد. ما از شکست ناراحت بودیم. مربی پس از بازی کمی صحبت کرد و همه ماجرا همین بود. همیشه دروغ‌های زیادی در بیرون تیم و شبکه‌های اجتماعی گفته می‌شود و ماجرایی را درست می‌کنند که هیچ وقت واقعیت نداشته است. ما باید موضوعات منفی را دور بریزیم چراکه ما یک تیم هستیم.

صعود بلژیک پس از شکست برابر مراکش به اما و اگر کشیده چراکه آن‌ها مراکش در بازی آخر باید ب مصاف کانادای حذف‌شده برود اما آن‌ها باید با کرواسی صدرنشین بازی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 889891

مهمترین اخبار ایران و جهان: