نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 19:41

شهدا عامل عزت و افتخار ایران هستند

اراک- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: شهدا عامل عزت و افتخار ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی عصر پنج شنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان قریشی در اراک اظهار داشت: مهمترین پیام ملت ایران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن اقتدار و اراده برای ادامه مسیر انقلاب است و حضور آگاهانه مردم علیرغم وجود جنگ شناختی دشمنان را نا امید کرد و فتنه‌های دشمنان بار دیگر توسط مردم خنثی شد.

وی افزود: شهدا با مجاهدت‌های خود مسیر تاریخ را تغییر دادند و در طول انقلاب اسلامی شهدا برای ایران اسلامی اقتدار و عزت خلق کردند و مسیر پیشرفت و سعادت را با ملت نشان دادند.

عبدی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا به عهد خود پایبند بودند و به حق مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ هستند، گفت: الگوهای برتر تربیت و عمل اسلامی و انقلابی والدین شهدا هستند و دیدار با خانواده‌های شهدا برکات بسیار زیادی دارد که یکی از آنها بهره گیری از این الگوهای کامل تربیتی است.

وی بیان کرد: والدین شهدا نماد صبر و ولایتمداری هستند و ایمان راسخ خانواده معظم شهدا این عزیزان را در صحنه‌های مختلف جهاد و مقاومت پیشتاز کرده و لذا معرفی این خانواده‌ها به عنوان الگوهای برتر از ضرورت‌های مهم است که باید برای آن برنامه ریزی شود.

شهدا عامل عزت و افتخار ایران هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: تکریم خانواده معظم شهدا نشان از حق شناسی و وظیفه شناسی ملت و مسئولین در قبال مجاهدت‌های شهدا است و دیدار با خانواده شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه همواره زنده نگه می‌دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1040947

مهمترین اخبار ایران و جهان: