نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 01:49

تلاش برای ارائه روایت تازه از ظرفیت‌های گردشگری خراسان جنوبی

بیرجند- مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی از تلاش برای ارائه روایت تازه‌ای از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مقامی چهارشنبه شب در اولین رویداد استانی میزبان شایسته گفت: تلاش ما در کمیته تولید محتوا و نو آوری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی بر این است که در نوروز ۱۴۰۲ روایت تازه‌ای از جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و داشته‌های حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برای گردشگران ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از انجام این کار آن است که از همه ظرفیت‌های مردمی موجود در استان برای حضور گردشگران نوروزی در نقاط مختلف خراسان جنوبی استفاده شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر قرار است برنامه‌های در این خصوص با حضور فعالان این حوزه برگزار شود که اولین رویداد استانی میزبانان شایسته یکی از این برنامه‌ها است.

مسئول کمیته تولید محتوا و نوآوری ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری این برنامه‌ها این است که چه کار کنیم تا گردشگران در نقاط مختلف خراسان جنوبی اقامت کنند، بیان داشت: در این راستا قرار است فضاها و جاذبه‌های گردشگری استان در فضای مجازی کشور به خوبی معرفی شوند.

مقامی عنوان داشت: در این راستا همچنین فعالان حوزه صنایع دستی محصولات تولیدی خود را در فضای مجازی و در قالب یک روایت به گردشگران نوروزی معرفی کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی هم در این رویداد گفت :۱۰ کمیته ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی تشکیل شد و با پیشنهاد استاندار سه کمیته دیگر هم تشکیل شد که کمیته تولید محتوا و نوآوری با مسئولیت مشاور استاندار یکی از این کمیته‌ها است.

شاه وردی افزود: بیش از ۲۰۰ دقیقه در نمایشگاه اخیر گردشگری تهران تولید محتوا شد و در فضای مجازی فعالیت خود را افزایش داده‌ایم و همه ما در بخش دولتی و خصوصی باید تلاش کنیم تا خراسان جنوبی به عنوان مقصد گردشگری معرفی شود.

در ادامه این رویداد کاشانی فعال گردشگری و کسرایی فعال حوزه مجازی سخنانی در خصوص تلاش برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و چگونگی جذب گردشگر بیان کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095547

مهمترین اخبار ایران و جهان: