نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 12:59

۷ طرح آبزی پروری حمیدیه نیازمند دریافت تسهیلات بنیاد برکت است

حمیدیه- رئیس اداره شیلات شهرستان حمیدیه گفت: در راستای ایجاد اشتغالزایی، تعداد هفت طرح مشاغل خرد خانگی (پرورش متراکم ماهی) در شهرستان حمیدیه نیازمند دریافت تسهیلات بنیاد برکت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی فاضلی راد پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید مشترک با نماینده بنیاد برکت از طرح‌های مشاغل خرد خانگی (پرورش متراکم ماهی) در شهرستان حمیدیه بیان کرد: این بازدید به منظور بررسی روند بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید با استفاده از تسهیلات حمایتی بنیاد برکت صورت گرفت.

وی با اشاره به ایجاد اشتغالزایی در مناطق کمتر توسعه یافته خوزستان از سوی تسهیلگران بنیاد برکت افزود: در سال جاری هشت طرح متقاضی تسهیلات مشاغل خرد (پرورش متراکم ماهی) با ظرفیت کلی ۳۲ تن در سال به بنیاد برکت معرفی شده که موجب ایجاد اشتغال برای ۱۴ نفر خواهد شد.

وی ادامه داد: یک مورد پرداخت تسهیلات به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان صورت گرفت و پرونده هفت طرح دیگر در بانک تشکیل و در انتظار پرداخت تسهیلات هستند.

فاضلی راد، مهمترین برنامه شیلات شهرستان حمیدیه در حوضه رودخانه کرخه را پرورش ماهی در استخرهای دو منظوره و متراکم اعلام کرد گفت: توسعه مکانیزاسیون در مزارع خاکی پرورش ماهی و کمک به اجرای سیاست‌های کاهش مصرف آب در مزارع پرورش ماهی از دیگر برنامه‌های شیلات شهرستان حمیدیه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044291

مهمترین اخبار ایران و جهان: