نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 10:46

بارش سنگین باران برای ساعاتی در کرمانشاه/ بارش‌ها تا جمعه ادامه دارد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طبق تحلیلی که از نقشه‌ها صورت گرفته، از امروز تا ظهر روز جمعه امواجی ناپایدار شرایط جوی را تحت تأثیر قرار داده و به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان خواهند شد.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، اظهار کرد: صبح امروز برای ساعاتی شاهد بارش سنگین باران و آبگرفتگی معابر عمومی بودیم.

وی ادامه داد: طبق تحلیلی که از نقشه‌ها صورت گرفته، از امروز تا ظهر روز جمعه امواجی ناپایدار شرایط جوی را تحت تأثیر قرار داده و به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان خواهند شد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بارش تا ظهر امروز و همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به ویژه در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان از نمود بیشتری برخوردار است، این وضعیت علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ نیز همراه شود.

وی تصریح کرد: از لحاظ وضعیت دمایی از امروز تا پایان هفته تحت تأثیر این امواج ناپایدار شاهد کاهش دما و سردتر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1078591

مهمترین اخبار ایران و جهان: