نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 16:27

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی آستارا به مناطق عملیاتی جنوب

آستارا- کاروان راهیان نور دانش آموزان آستارایی با بدرقه مسئولان شهرستانی عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا ظهر یکشنبه در مراسم بدرقه کاروان دانش آموزان راهیان نور اظهار کرد: شهدا همواره مایه افتخار ما هستند و تأسی از راه و آرمان این بزرگواران زمینه ساز عزت و تعالی همیشگی ماست.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه ۴۵ دانش آموز نخبه و جهادی دبیرستان‌های پسرانه با یک اتوبوس به مدت چهار روز، از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند افزود: این مناطق شامل شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروندکنار و فکه است.

وی افزود: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی کشور است و همه ساله برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود و پنج نفر به عنوان عوامل اجرایی، کاروان ما را همراهی می‌کنند و مرحله دوم اردوی راهیان نور بزودی با اعزام ۴۵ دانش آموز دیگر انجام خواهد شد.

لزوم ترویج تفکر بسیجی در کشور

فرماندار آستارا نیز در این مراسم اظهار کرد: نقش بسیجیان و فرهنگیان در پاسداشت ارزش‌های انقلاب، مهم است و باید تفکر بسیجی ترویج یابد.

عنایت رضایی پور افزود: نام ۳۶ هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی همچون ستاره در آسمان کشور نقش بسته و شهرستان آستارا ۱۳ دانش آموز و پنج معلم شهید را به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1058991

مهمترین اخبار ایران و جهان: