نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 14:53

همایش جوان مومن انقلابی در 2 مدرسه دخترانه قرچک برگزار شد

همایش جوان مومن انقلابی، در راستای معنویات مقام معظم رهبری و روشنگری و جهاد تبیین دانش آموزان، در دو مدرسه دخترانه قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، صبح امروز در دو مدرسه دخترانه روستایی بخش مرکزی شهرستان همایش جوان انقلابی در راستای آشنایی با ارزش های والای انقلاب اسلامی برگزار شد.

مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی شهرستان در حاشیه این همایش اظهار کرد: امروز جوانان عناصر بسیار مهم و سازنده در هر جامعه ای هستند که می توانند در عرصه های مختلف اقتصاد، فرهنگ و ورزش تاثیرات بسزایی داشته باشند.

وی گفت: با روشنگری و شفاف سازی اتفاقات اخیر کشور می‌توانیم جوانان را در مسیر درست حرکت دهیم، زیرا جوانان بازوهای قدرتمند حفظ استقلال، آزادی و ارزش‌های فرهنگی هر کشور هستند.

بخشدار مرکزی قرچک افزود: دشمنان نظام با استفاده از جنگ ترکیبی، سو استفاده از دختران سرزمین مان ایران که در چند وقت اخیر به راه انداختند قصد تخریب جایگاه آنها را داشت با این وجود که در کشور جوانان مظهر امید، انگیزه و انرژی افزایی هستند که در مقابل هر مشکلی ایستادگی می کنند و از بحران‌ها عبور می‌کنند.

قیصرپناه در پایان این مراسم بیان کرد: امروز استفاده از پتانسیل جوانان و بانوان سرزمین مان ایران باعث می‌شود تا از علوم نوین که زمینه ساز ایجاد یک سیستم قدرتمند در کشور است توسط جوانان مومن و انقلابی که دل در گرو نظام دارند میسر شود.

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک نیز در همایش جوان تاثیرگذار و انقلابی در مدرسه خیر ساز فاطمه عرب اظهار کرد: برگزاری همایش این چنینی که برگرفته از اعتقادات دانش آموزان را دارد باعث می‌شود تا با افکار و عقاید آنها آشنا شویم و حرکت های پدافندی که توسط دشمنان انجام گرفته خنثی شود.

وی گفت: امروز دانش آموزان در مدارس نسبت به جوانان دهه اول انقلاب عِرق بیشتری نسبت به کشور دارند، اگر در کنار این جوانان باشیم و مشکلات این جوانان را مرتفع کنیم بی شک در مسیر تعالی و پیشرفت قرار خواهیم گرفت.

مدیر آموزش و پرورش قرچک در ادامه خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان نظام کشور را تحت تحریم و فشار های اقتصادی قرار دادند، با این وجود کشور در همه عرصه ها به پیشرفت و توسعه دست پیدا کرده است این پیشرفت ها نتیجه تلاش همین دانش آموزانی است که در مقابل تحریم های ظالمانه ایستادگی کردند و کشور را در محور توسعه قرار دادند.

 

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074447

مهمترین اخبار ایران و جهان: