نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 16:47

تانکرهای حامل سوخت در توقیف پلیس میناب

میناب - فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در یک عملیات پلیسی ۲ کامیون تانکر حامل سوخت شناسایی و توقیف و ۶۰ هزار لیترگازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان گفت: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران پلیس شهرستان میناب با رصد تحرکات قاچاقچیان و با کار اطلاعاتی دو تانکر کشنده حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند.

سردار جاویدان افزود: ماموران حین گشت زنی در سطح حوزه و کنترل خودروهای عبوری محور بندرعباس - میناب طی دو عملیات جداگانه دو دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت قاچاق را توقیف و در بازرسی از آنها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که در این رابطه دو متهم دستگیر شدند ، ارزش سوخت های قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان اقتصادی ۱۷ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست داریم که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1319947

مهمترین اخبار ایران و جهان: