نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 14:29

اجرای طرح محلات کم‌برخوردار باید به دور از بروکراسی‌های اداری باشد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: اجرای طرح ۲۰۲۰ باید به دور از بروکراسی‌های ادارت باشد و همه با انسجام و هماهنگی با هم کار را دنبال کنند و کسی به دنبال دیده شدن خودش و مجموعه نباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در همایش طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان اظهار کرد: این طرح یکی از بهترین طرح‌های مطرح شده است.

وی گفت: در واقع وظیفه حکومت دینی و اسلامی همین است که محرومیت‌زدایی و توجه به بحث عدالت در جامعه جریان داشته باشد و هر دو در این طرح دیده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی افزود: در این طرح بحث شناسایی محلات کم برخوردار آغاز شده و ۲ هزار و ۲۰ محله در کل کشور برای انجام کار شناسایی شده است.

وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری که این طرح یک حرکت مبارکی است، ادامه داد: اجرای این طرح باید به دور از بروکراسی‌های ادارت باشد و همه با انسجام و هماهنگی با هم کار را دنبال کنند و کسی به دنبال دیده شدن خودش و مجموعه نباشد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: در اجرایی شدن این طرح کار باید برای مردم باشد و همه پای کار باشند و اثر ملموسش دیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی بیان کرد: باید خروجی کار دیده شود، امید است این کار ادامه پیدا کند و هماهنگی و دور هم جمع شدن طبق برنامه وجود داشته باشد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1338191

مهمترین اخبار ایران و جهان: