نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 14:08

مطالبه شهروندان قمی برای تکمیل بلوار جمهوری

جمعی از شهروندان قمی با ثبت مطالبه‌ای از شهردار قم تکمیل بلوار جمهوری در منطقه نیروگاه و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های شهری در این منطقه را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمعی از شهروندان قمی با ثبت پویشی در سامانه فارس من با عنوان «درخواست تکمیل بلوار جمهوری اسلامی قم» مطالبه خود را از شهرداری قم مطرح کرده‌اند که در متن این پویش آمده است:

«شهردار شهر قم

وعده شما در سال 1396 که تا دو سال دیگر بلوار جمهوری در منطقه نیروگاه به اتمام می‌رسد و به بزرگراه امام علی کمربندی قدیم شهر متصل می‌شود ولی وعده جز حرفی بیش نشد. اینک با صرف میلیاردها تومان برای احداث تونل، راه را در بلوار یادگار امام به گره تبدیل کرده‌اید. در حالی که با زمین های 1950 توافق به عمل آمده منتها پروژه بلوار جمهوری در مبهم و شک و شبه برای اهالی منطقه مانده است. چرا این سوی شهر منطقه محرومان بی‌توجه مانده است چرا پروژه عمرانی تکه تکه اجرا می شود این همه بودجه اختصاص یافته کجا صرف می‌شود. اینک از شهردار قم درخواست می‌شود ادامه بلوار جمهوری را برای شکوفایی و جبران عقب‌ماندگی‌ها در محله پایین شهر دستور ادامه احداث را صادر نمایید.»

جزییات این مطالبه توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس بررسی و اظهارات مسئولان شهرداری در پاسخ به این مطالبه نیز به زودی منتشر خواهد شد.

پایان پیام/78023 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284847

مهمترین اخبار ایران و جهان: