نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 09:41

فوت 2 سرنشین پژو در برخورد با درخت در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گستان گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 207 با درخت در محور کردکوی به گرگان دو سرنشین این خودرو جان باختند.

قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد امروز همکاران در مرکز اورژانس ۱۱۵ یک مورد انحراف پژو ۲۰۷ و برخورد با درخت را در محور گرگان به کردکوی به مرکز ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر گزارش کردند.

وی ادامه داد: در همین راستا دو تیم از پایگاه امداد و نجات «النگ» به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه هر دو سرنشین خودروی پژو جان خود را از دست دادند.

غریب آبادی گفت: با توجه به شدت حادثه، تیم‌های امدادی دو فوتی آقا ۳۳ ساله و خانم ۲۹ ساله را از داخل خودروی حادثه دیده رهاسازی و پیکر این دو فرد به عوامل انتظامی تحویل شد.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز حوالی ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در محور مینودشت به روستای «حسین کرد» برخورد تیبا با پراید باعث مجروح شدن ۱۰ نفر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: در این حادثه هشت نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تیم امداد و نجات هلال احمر نیز دو نفر را به بیمارستان منتقل کردند.

غریب آبادی گفت: مصدومان خانم ۲۱ ساله بدلیل مولتی تروما ، دختر بچه یک ساله بدلیل تروما سر به بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مینودشت انتقال داده شدند.

وی تاکید کرد: متاسفانه سرعت بالا، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از صحبت کردن با تلفن همراه و یا خستگی و خواب آلودگی و حتی تخطی از سرعت مطمئنه در طول هفته افراد زیادی را در جاده‌های استان گلستان به کام مرگ برده و یا دچار مجروح و مصدومیت شدید می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: آرزوی همیشگی ما این است که شهروندان به دور از هر نوع حادثه به سفر و تفریح بپردازند اما در صورت بروز حادثه تمامی مردم عزیز در هر نقطه‌ای از استان می‌توانند برای امدادخواهی با مرکز ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر گلستان تماس بگیرند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

 

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288147

مهمترین اخبار ایران و جهان: