نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 11:42

استاندار مازندران راهی عباس‌آباد شد

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران همزمان با ایام‌الله دهه فجر در راس هیأتی از مدیران استان، امروز یک‌شنبه ۱۵ بهمن ماه در بیست و یکمین سفر شهرستانی مهمان مردم عباس‌آباد مازندران شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران همزمان با ایام‌الله دهه فجر در راس هیاتی از مدیران استان، امروز یک‌شنبه ۱۵ بهمن ماه در بیست و یکمین سفر شهرستانی مهمان مردم عباس‌آباد مازندران شد.

استاندار مازندران همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، در بیست و یکمین سفر شهرستانی در راس هیاتی ۶۰ نفره از مدیران استان به عباس‌آباد سفر کرد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران باحضور در گلزار شهدای عباس‌آباد و ادای احترام به ۱۸۵ شهید والامقام عباس‌آباد طی گفت‌وگویی، اظهار کرد: یکی از روش‌های بررسی نظام مسائل شهرستان به‌صورت نظام عملیاتی است که به همین دلیل امروز در سفر شهرستانی جلسات کارشناسی مختلفی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای با نمایندگان اقشار، بازدید از مراکز مهم اقتصادی، جلساتی در ستاد تسهیل و رفع موانع اقتصادی را خواهیم داشت، اضافه کرد: همزمان مدیران به همه روستاها اعزام می‌شوند و مسائل روستاها را برسی می‌کنند.

استاندار مازندران اضافه کرد: در پایان هم جلسه شورای اداری و مصوبات را خواهیم داشت که امیدواریم برای رفع مشکلات عباس‌آباد برداریم.

حسینی‌پور یادآور شد: ار مزیت‌های کشاورزی و جنگل است که امیدواریم در احیای ظرفیت‌های نهفته این شهرستان قدم‌های بلندتری را برداریم.

بازدید از مجموعه دانش بنیان گلخانه کشت بافت (زرگشت)، بازدید از مجموعه دانش بنیان سپتاژ تصفیه خانه فاضلاب خانگی شهرک صنعتی سلمان (شهر)، مراسم افتتاح واحد تولیدی شیرینی لیلی شهرک صنعتی سلمان (شهر)، مراسم افتتاح واحد صنعتی ورق نورد بهرامیان، مراسم افتتاح آسایشگاه سالمندان ( گل نسا)، مراسم افتتاح درمانگاه شبانه روزی کلارآباد در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی ۴۳ روستا در کرکاس به بررسی مسائل، مشکلات و امور توسعه ای این منطقه در بخش های مختلف و دیدار چهره به چهره و گفتگو ازجمله برنامه‌های استاندار مازندران به شهرستان عباس‌آباد است.

در این سفرهای شهرستانی، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و آنها را برای جمع بندی و تصمیم‌سازی جهت برون‌رفت از آنها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌دهند تا مسائل در زمان‌های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه های متولی ابلاغ و پیگیری های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از جمله دیگر برنامه‌های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به عباس آباد است.

 

 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660003

مهمترین اخبار ایران و جهان: