نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 21:17

جزئیات پیش ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ در لرستان اعلام شد

مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۸۶ فرصت دارند تا ۲۵ دی ماه با مراجعه به سامانه رزرو نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید حمید مصطفایی امشب در حاشیه بازدید از دفاتر زیارتی شهرستان در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۳۱ تیرماه سال ۸۶ فرصت دارند با مراجعه به سامانه نسبت به پیش ثبت‌نام تا ۲۵ دی ماه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از این تاریخ نیز برای اولویت‌های دیگر در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌ها، به صورت روزانه امکان ثبت نام فراهم خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان بیان داشت: تمامی متقاضیان حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان با احتساب مبلغ قبض ثبت نام و سود متعلق به آن از طریق درگاه اینترنتی سازمان حج و زیارت پرداخت کنند.

مصطفایی با بیان اینکه باقی‌مانده هزینه سفر بر اساس هزینه‌های ارزی و ریالی محاسبه می‌شود، افزود: هنگام ثبت‌نام قطعی در کاروان‌ها این هزینه اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: عملیات حج تمتع از اوائل ماه ذالقعده یعنی دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده آغاز و تا ابتدای ماه محرم یعنی اواخر تیرماه ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1632503

مهمترین اخبار ایران و جهان: