نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:44

سخنگوی سپاه: دشمنان یک روز هم دست از دشمنی با ایران برنداشته‌اند

سخنگوی سپاه گفت: مردم ما باید بدانند که دشمنان انقلاب در همه این سال‌ها حتی یک روز هم دست از دشمنی با ما برنداشتند و انواع توطئه‌ها را علیه ملت و نظام طرح‌ریزی کردند.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، باتبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول چهل‌وپنج سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته و راه پرافتخاری را پیموده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حرکت جدیدی در جهان شکل داد و امام خمینی (ره) نگاه جدید مبتنی بر قرآن کریم و فرهنگ دینی مطرح کرد و با تکیه بر فرهنگ اهل بیت (ع)، پشتیبانی ملت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: در طول 45 سال گذشته یکی از زمان‌هایی که شاهد حضور جدی، شاداب و با طراوت مردم در یک میدان وسیع در جغرافیای کشور بودیم، راهپیمایی 22 بهمن است، نسل جوان ما بداند که این راهپیمایی بزرگ در طول این سال‌ها، همواره و حتی مقاطع حساس، در دوران جنگ تحمیلی و در حوادث مختلف برای تدوام آرمان‌های انقلاب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن، صحنه‌ای برای پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: این راهپیمایی همواره مورد توجه جریان‌های سیاسی و رسانه‌های دنیا، چه همراهان نظام و چه معاندان، بوده است.

سردار شریف اشاره به اینکه طبیعی است که انقلاب اسلامی طرفداران ثابت قدمی در منطقه و در دنیا دارد، افزود: امروز گفتمان انقلاب اسلامی برای خیلی از ملت‌های آزاده جهان به عنوان یک گفتمان الهام بخش مطرح است و آنها را در تداوم راه خودشان دلگرم‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه این موضوع باعث شده که  دشمنان انقلاب اسلامی دست به ناامنی در حوزه‌های مختلف بزنند، گفت: مردم ما باید بدانند که دشمنان انقلاب در همه این سال‌ها حتی یک روز هم دست از دشمنی با ما برنداشتند و انواع توطئه‌ها را علیه ملت و نظام طرح‌ریزی کردند تا انقلاب را عقب برده و مردم را ناامید کنند و مردم ما در این شرایط باید آگاه و هوشیار باشند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1668191

مهمترین اخبار ایران و جهان: