نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 17:19

چهارمین همایش اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان فارس برگزار شد

مدیرکل صمت فارس گفت: شناسایی ظرفیت ها، توانمندیها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و... اهمیت ویژه ای دارد

به گزارش خبرگزرای فارس از فسا، سه شنبه هفدهم بهمن ماه همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در ششمین روز از دهه مبارک فجر نشست شورای اداری، سومین همایش منطقه ای فرصتهای اقتصادی و سرمایه گذاری و میز ملاقات مردمی( میزخدمت) با مشارکت فعالان اقتصادی و با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و معاونین استانداری و همچنین مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس همراه با مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم راهکارهای عملیاتی در راستای حل چالشها و موانع پیش روی فعالان اقتصادی اتخاذ و ضمن برگزاری میز خدمت سرمایه گذاری هر دستگاه اجرایی باهدف راهنمایی و تشویق افراد صاحب سرمایه جهت سرمایه گذاری و فعالیتهای تولیدی رفع مشکلات و ارائه فرصت‌ها و مشوق های  سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های فسا،  نی ریز، استهبان، بختگان و سروستان و خرامه، به سرمایه گذاران انجام شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت  فارس با اشاره به تسهیل فرآیند جذب سرمایه گذار توام با توسعه سرمایه گذاری هدفمند در نقاط مختلف استان گفت: ضرورت شناسایی پتانسیل، ظرفیت ها، توانمندیها ، قابلیتها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، انرژی و گردشگری و...  جهت رشد تولید و اقتصاد در استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حمیدرضاایزدی با تاکید بر شناسایی،امکان‌ سنجی معرفی و فراهم نمودن زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان افزود:معرفی محصولات و تولیدات کیفی استان با فرآوری و بسته بندی‌های لازم برای رقابت دربازارهای هدف صادراتی جهت ، پویایی و رونق اقتصادی پایدار موثر است.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663047

مهمترین اخبار ایران و جهان: