نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 15:04

تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت ۳ خانه به نیت شهیدالقدس در ایلام

مسئول شورای جهادی شهرستان چرداول گفت: تهیه مصالح ساختمانی برای ساخت ۳ خانه به نیت شهیدالقدس، از اقدامات گروه جهادی شهید باکری در سال جاری بوده است.

عدنان اقبالی‌پور مسئول شورای جهادی شهرستان چرداول، ظهر سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: اقدامات انجام شده گروه جهادی شهید حمید باکری در چشمه‌های اول و سال ۱۴۰۲ به نیت شهیدالقدس تهیه مصالح ساختمانی (سیمان، ماسه، بلوک، درب و پنجره، سرامیک و کاشی) برای ساخت ۳ خانه و همچنین تهیه ۲۵ رول ایزوگام به متراژ ۲۵۰ متر و در مجموع به ارزش ۹۰ میلیون تومان در حوزه استحفاظی بخش زاگرس و شباب و روستاهای مله‌شیرخان، دارتوت و همچنین بخش شباب بود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که به نیت این شهید بزرگوار انجام شده است برگزاری نشست غربالگری قند و فشار خون با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی در روستاهای محروم سطح بخش زاگرس در  ۵ روستا بود.

مسئول شورای جهادی شهرستان چرداول ادامه داد: تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته به مناسبت شب یلدا در قالب برنامه یلدای مهدوی که در بین مردم محروم و مستضعف با تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی در دو بخش شباب و زاگرس پخش شد.

اقبالی‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدای محله محور، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال به نیابت از این شهید بزرگوار بین جوانان ۲ بخش شباب و زاگرس از دیگر برنامه‌های صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برگزاری نشست فرهنگی و روشنگری با موضوع نشر و ترویج مکتب شهیدالقدس در بین جوانان و همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌ها به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهیدالقدس است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624303

مهمترین اخبار ایران و جهان: